Inlägg från: Anonym (Elisa) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Elisa)

Vad vill den unga killen med en 40-åring?

Vad han vill, hmm svårt att veta hmm..🤔🧐

Skojar du eller är du så korkad att du inte förstår vad han vill?

Han ser dig bara som en MILF - Mothers I like to FUCK! 

Även om du i din fantasi verkar VILJA tro att han skulle vara intresserad av mer och vilja gifta sig med dig och dräpa din nuvarande man så du slipper din man..så är nog det bästa för både dig själv och speciellt för killen att du inser sanningen.

Nej han är inte intresserad av dig annat än för att du är en morsa till en skolkamrat som han vill knulla och kunna skriva upp på sin MILF lista..

Så sannolikheten att han dräper din odugliga man för din skull är liten..Bättre att du tar ut skillsmässa om du är så jäkla trött på honom så att du ens funderar på att ha sex med en kille....

• Anonym (Elisa)

Du skrev ju tidigare till bla "studentpappan" så här..

"Jag har inga avsikter att vänstra med honom och någon kris har jag faktiskt inte." 😂 Det låter som om du har en 40-års kris eller en riktig äktenskapskris.

Men ditt intresse av dom senaste svaren som säger åt dig att inleda en  relation med stackars killen tycker du är dom mest intressanta??
    Vilken dubbelmoral du verkar ha.. 

Skulle du vilja att en gammal kärring knullade med din son (om du hade/har en son?) Om du inte tycker det är ok för andra käringar att knulla din son, hur kan du tycka att det är ok att du ligger med andras söner då?

Fattar du inte att han bara vill ha en till morsa på sin milf-lista och redan varit med massor av morsor..du är bara en annan i raden av dumma morsor som i eran fantasi TROR att ni betyder något speciellt för honom. 

Skilj dig först åtm, sen kan du ju ut och leva som en riktig milf och bli Ö-känd på hela skolan..Stackars dina barn, men det är väl något dom får acceptera att få en styvpappa som är 2 år äldre än dom själva..

• Anonym (Elisa)
    Anonym (M) skrev 2024-03-30 13:02:40 följande:

Sen är ju killen faktiskt vuxen och får avgöra själv hur han vill göra. Eller anser ni i tråden att han inte är tillräckligt mogen att ha ett sexliv och försöka hitta en villig kvinna? Hahahahaha

Han är väl gammal nog att ligga med någon i hans egen ålder, men han är nog inte riktigt mogen för att vara med en tramsig, gift, 40-årig-3-barnsmamma..
    Främst är det ju TS som inte kan vara tillräckligt mogen för sin ålder..som vill ligga med sitt barns skolkamrat..Det är inte normalt någonstans annat än i hennes porrnoveller.

Jag skulle iaf ha tyckt det hade fruktansvärt pinsamt om min morsa hade limmat på mina skolkamrater när jag var barn/tonåring..
    Så jag kan tänka mig att barnen inte skulle gilla hennes lammkötts intresse mer än hennes man.

Dessutom skrev TS själv Att de flesta är inte vuxna förrän de fyllt 25 år för då är konsekvenstänket fullt utvecklat osv.-  och det är ju 7 ÅR kvar för killen innan han kvalar in på hennes "vuxenlista".. Så att hon inte ser han som vuxen ens, gör ju bara hela den här vidriga cirkusen ännu värre.
  • Anonym (Elisa)
    Nymphomania skrev 2024-03-30 17:01:13 följande:

Tack till alla som engagerat sig i tråden och bidragit med nyanserade och tänkvärda svar.
    Några lite mer syrliga o dömande än andra.

För att ge mer klarhet, svara på frågor o uppdatera.
    Vad gäller sexnovellerna så känner min man till dom, ja. Inga konstigheter. Han har läst flera.

Min dotter går på ett individuellt program o har endast 1h lektion på plats, en dag i veckan. Hon träffar inte andra elever och går inte i en klass på det sättet. Han går samma individuella program men är inte ens där den dagen hon är där.
    Så dom har inte ens träffats. Men självklart förstår jag ändå att vår kontakt är obekväm för henne, men framförallt så tycker hon att han agerar konstigt som började med att flirta hårt, sen bryta kontakten i en månad för att sedan skicka massa sms o msn medd. Och uttrycka "jag förstår att du är arg på mig, men vi kan lösa detta". Vad finns att lösa liksom? "Snälla skriv inte mer med honom, det är nåt fel på han", sa min dotter. Å jag kommer inte skriva mer till honom... Han ghostar dessutom igen. Skriver han mer så ska jag låta min dotter slippa veta. Min man vet om att vi haft kontakt.

Som sagt så jagar jag inte öht, framförallt inte lammkött. Jag är överlag lycklig i mitt äktenskap och älskar min man högt. När Noel hörde av sig och allt han skrev, det slog ner som en blixt från klarblå himmel i mitt liv. Så snälla, sluta döma och kalla mig tramsig mm. Jag har inte agerat omoraliskt o jag tänker inte göra det. 

Du verkar ju iallafall ha en dotter som är mycket klokare än sin mamma, som snabbt insåg att det är något fel på han och bad dig låta bli att skriva något mer till honom..
    Då är hon nog klok nog att förstå och tycka att det är lika fel av dig att uppmuntra en sån sak genom att svara honom överhuvudtaget, speciellt så länge som du är gift med hennes pappa.

Varför blandar man in sin unga dotter i en sån sak? Varför berättar man ens att man skriver med en kille som är 2 år äldre än dottern?
    Sånt vill man inte veta som barn!  Ditt barn vill inte höra någonting om dina sexfantasier eller vad du tänder på, osv..😏
    Och även om du inte har sagt att du fantiserar om honom så förstår hon nog det ändå eftersom hon verkar klok.. 
Svar på tråden Vad vill den unga killen med en 40-åring?