Inlägg från: Anonym (Tss) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Tss)

Vad vill den unga killen med en 40-åring?

Grönvarg skrev 2024-03-22 21:05:00 följande:
    Vaddå är det news för er? Att vi vill bli upplärda men inte ha förhållande med en riktig milf som dessutom råkar vara riktigt kåt och slynig? 
    Osmakligt inlägg. Sluta avhumanisera kvinnor med dina tramsiga fantasier om "kåt o slynig" för du skämmer bara ut dig. Milf är en verklighetsfrånvänd fantasi skapad av incels. Likt så mycket annat inom porrens vrickade sfär.

Sen oavsett om historien är sann eller uppdiktad så är det en usel idé att bedra sin partner i att gå till nån liten pojke på 19 år som inte ens är färdigvuxen i pallet ännu. Särskilt en med tidigare missbruksproblematik som kan vara extra sårbar vilket då bara blir fel att utnyttja för eget intresse. 

Även unga killar utan drogmissbruk är ett dåligt kort att satsa på för en kvinna som är dubbelt så gammal då sådana pojkar enbart brukar ha sex på hjärnan och själva är ute efter kvinnor att utnyttja sexuellt.

Någon äkta kärlek eller uppskattning lär du inte få av sådana småungar då de knappt vet vad en vuxen relation innebär. 

En mogen och seriös konstellation hittar du istället hos en person som har erfarenhet av livet och en färdigutvecklad hjärnbark. Gäller både för män och kvinnor. 
  • Anonym (Tss)
    Anonym (Mannen) skrev 2024-03-26 09:28:50 följande:
    Milf har inget med incels att göra. Det kommer från att man som tonåring kan vara tänd på sin polares mamma. Det har inget med porr att göra även om man fångat upp den genren då vissa tänder på det.

Resten håller jag med om. 
    Jo, det har det faktiskt då småpojkar som tittar efter äldre kvinnor knappast har någon sexuell erfarenhet.

De unga killar som faktiskt får sex behöver inte fantisera om nån modersgestalt utan har istället sex med jämnåriga tjejer.

Sen vet jag inte om det hela började i porr men det är iaf en mycket känd underkategori där. Synonymt med porr är det i allra högsta grad och porr är till för incels som inte får nåt i riktiga livet.

Sen hade jag gett precis samma råd om det istället varit en gubbsjuk medelålders man som skrivit om en 19 årig omogen tjej.
  • Anonym (Tss)
    Anonym (Ulf Arne) skrev 2024-03-26 14:34:01 följande:
    Lol vad betyder "får sex". Man har sex.
    Samma sak. Sluta larva dig.
  • Anonym (Tss)
    OlleSQ skrev 2024-03-26 15:05:40 följande:

En ung kille som letar äldre kvinnor kan göra det för att slippa all drama som det kan vara med en jämnårig tjej. Med en äldre kvinna behöver han inte styra, det ligger inget äktenskap i horisonten och barn lär inte planeras. Då handlar det istället om okomplicerat sex utan komplikationer och en äldre kvinna vet vad hon vill, kan ta för sig och stör sig inte på att hon blir svettig och kladdig under sex.

Du lägger upp väldigt bra skäl här till varför kvinnor i TS ålder inte bör ligga med unga män. 

Riktigt oattraktivt med kärlekslösa män som bara är ute efter sex och att utnyttja en kvinnas kropp.

Män som dessutom inte vill vara jämlika utan hellre ser att kvinnorna styr allt som om vore de deras morsa eller nåt. 

Tonåringar ser dessutom inte ut som riktiga män utan snarare som rangliga pojkar med en pipig målbrottsröst.

Milf-fantasier är så patetiska. Lika avhumaniserande och verklighetsfrånvända som övriga kvinnostereotyper inom porr och porrfixerade pojkars sorgliga små ärthjärnor.

• Anonym (Tss)
    OlleSQ skrev 2024-03-26 16:07:23 följande:

Att det skulle finnas kvinnor som vill ha okomplicerat sex är förstås helt otänkbart i din värld. Att en kvinna dessutom kan uppskatta en yngre mans viriltet finns inte heller, precis som hon inte heller vill ha ett förhållande. Sen är det du som säger att yngre = tonåringar. Många unga killar som jobbar hårt med universitetsstudier och är allt annat än valpar. Det som menas med att han inte måste styra är ju för att dom är jämställda och allt initiativ inte måste komma från hans sida. Men som sagt att kvinna 40 kan tänka sig okomplicerat sex verkar vara otänkbart i din begreppsvärld och det är en brist hos dig att inte förstå att sådana kvinnor finns.

De flesta kvinnor är inte så lösaktiga som män önsketänker. Ni har en högst ocharmig förmåga att applicera er egen billiga sexualitet på andra och tro att alla är lika lättfotade som män. 
  • Anonym (Tss)
    OlleSQ skrev 2024-03-29 08:54:51 följande:
    1800-talet vill ha tillbaka sitt tänk. Att stämpla kvinnor som är "lösaktiga" borde rendera i utvisning från forumet.
    Faktiskt inte. Det ligger inte i kvinnors natur att slampa runt såsom män. Handlar om biologi, inte om nåt ålderdomligt tänk.
  • Anonym (Tss)
    Core skrev 2024-03-29 16:28:25 följande:
    Haha. Länge sedan man såg en skribent med sån dubbelmoral. Å ena sidan pratar du om mäns syn på kvinnor, sen klumpar du ihop alla män i ett fack, det är ärthjärnor och all möjliga titlar vi får bära enligt dig.

Aja, tur att inte alla kvinnor är enträgna manshatare iallafall. Nu för tiden känner jag nästan sympati snarare än irritation när jag läser inlägg från sådana som dig, har man dragit på sig en sån bitterhet och onyanserat tänkande kan man inte haft det lätt.
    Finns ingen dubbelmoral från mitt håll. Ta på dig läsglasögonen.

Jag har inte klumpat ihop alla män. Talade specifikt om porrskadade töntar som objektifierar kvinnor vilket omogna tonårsynglingar har en tendens att göra med all obalans av sexhormoner i kroppen. 

Jag tror att TS kommer bli sårad om hon ger sig i lag med den unga pojkstackare som beskrivits i trådstarten. Just för att han är omogen och troligtvis inte ens förstår vad kärlek är och ännu mindre seriösa relationer. Eller hur man behandlar kvinnor över huvudtaget. 

Jag är ingen bitter manshatare heller. Lägg ner skitsnacket eller sluta projicera din egen bitterhet på mig.
  • Anonym (Tss)
    Anonym (Hatten) skrev 2024-03-28 11:50:46 följande:
    Standardursäkten. Sen när kvinnor gör som män så ser kvinnor det som nåt positivt.
    Har jag aldrig märkt. Varför skulle kvinnor hylla andra kvinnors lösaktighet eller när de utnyttjar unga män för sex?

De har inte direkt åstadkommit något med detta. Det krävs liksom ingen ansträngning för en kvinna att hitta ligg. 
  • Anonym (Tss)
    Anonym (jaha) skrev 2024-03-28 11:51:46 följande:
    De flesta män är inte så billiga som den du svarade på och ditt sätt att generalisera kring män och kalla ALLA mäns sexualitet för billig är i sig jävligt billig och tyder på en minst lika sunkig syn på det motsatta könet som det du kritiserar.
    Jag syftade särskilt på unga män som är i sin sexuella blomma, sin peak. Var du själv kysk och sparsam med din sexualitet som hormonstinn 19-åring, den ålder TS yngling befinner sig i? 

Män är större kåtbockar en kvinnor förövrigt, oavsett ålder. Är ju känt sen ganska länge och en allmänt accepterad sanning. Varför hymla om detta ens. 
  • Anonym (Tss)
    Anonym (jaha) skrev 2024-04-03 09:54:31 följande:
    Nja, jag tror inte män större kåtbockar än tjejer som unga den enda skillnaden är att de inte lindar in sin kåthet i en massa romantiserad BS som tjejer i den åldern gör. 

Dessutom är det ett jäkla hycklande bland tjejer i den ålder som går runt och gnäller över killarnas kåthet men njuter mer än gärna av uppmärksamheten och bekräftelsen och bli skitsura om killar inte visar intresse för dem.
    Självklart är män större bockar än kvinnor och detta i alla åldrar. Något som beror på deras testosteron, spermaproduktion och högre fertilitet som varar längre upp i åldern, oftast livet ut, till skillnad från kvinnornas. 

Att få uppmärksamhet behöver inte vara kopplat till kåthet heller nej. Det kan handla om vanlig enkel uppskattning vilket inte är samma sak som att stoppa sitt kön i en annan människa. 
  • Anonym (Tss)
    Anonym (jaha) skrev 2024-04-22 12:34:27 följande:

Det tror jag inte ett dugg på, möjligen om man kommer upp i åldrarna och hormoner börjar spöka men knappas innan det. Jag menar om det skulle vara som du säger så skulle det innebära att alla kvinnor i relationer med män knullar mot sin vilja, inte för att de själva vill det och gillar det utan för att göra sin kåtbock glad och så tror jag absolut inte att det är för de allra flesta.

Ja uppmärksamhet behöver inte vara kopplat till sex, men nu pratar vi om sex och inte om annan slags uppmärksamhet och ja kvinnor rättfärdigar nog ofta sin kåthet med känsloargument... att knulla runt bara för att man var kåt är inte fint nog tydligen, men lägger man till order "kär" eller "känslor" till det, ja då blir det helt ok.  // Flört
    Du får ha din vantro medan vi andra lever i verkligheten. Jag har redan lagt ut fullt logiska skäl till varför män är kåtbockar och kvinnor inte. Dina rena önskedrömmar ändrar inte på det faktumet.
Svar på tråden Vad vill den unga killen med en 40-åring?