• Anonym (Kåt som fan)

Sambons syster

Hej 
    Måste skriva av mig.

Har tillbringat fjällvärlden med sambons familj under påsken.
    Jag och sambons syster har små flörta med varandra, de har vi gjort under en lång tid innan. Lite spänning och skoj tycker jag . Utmaningen att ingen ska märka liten kick av spänning, 
    men hon har tagit de till en ny nivå nu.
    under dagarna har hon började att skicka utmanande bilder som gick över till nakenbilder när hon ligger  i rummet bredvid 
    jag själv skickade tillbaka så klart ????
    Gick till toan för att göra de, 

Rätt eller fel men denna spänningen ger mig sjuka kickar av adrenalin 
    kan tillägga att vi visade upp varandra nakna i bastun en snabbis, inget mer har hänt.

Vet att hon inte skull säga nej om jag skulle be om att få komma hem till henne.

är de fler som har haft flört med partners syskon? Gick ni vidare ?
    Jag är nöjd som det är nu men ni som gick längre vad hände ? 

• Svar på tråden Sambons syster
  • Anonym (värt eller ej?)

Vad tror du du kommer att känna om det kommer fram?
    Är du beredd att det kan krascha med sambon?
    Du får alltså ställa dig frågan om det är värt det eller ej att ta chansen och utgå ifrån det svaret.
    Ja spänningen är värd att det kraschar med sambon eller nej så spännande är det inte att jag offrar sambon om det kommer fram.
    Hur mycket du bryr dig att sambon kommer att bli sårad, det blir man alltid men kanske ännu mer om det ens sambo och syster.
    Ja syrran är lika delaktig men nu är det du som frågar.

• Anonym (S)

Jag försöker tänka mig in i din sits här. Men kan verkligen inte förstå hur du får kickar och känner dig så levande när du sviker din partner? Låt mig gissa att du inte älskar din partner på riktigt? Det måste vara omöjligt att älska någon påriktigt och kunna göra som du gör.

Min man har en bror och jag försöker tänka mig in i att få nakenbilder av honom på sms och hur det skulle kännas att blotta oss för varandra. Jag kan inte ens tänka mig att göra det, skulle hans bror så mycket som att försöka flirta med mig så skulle jag skvallra till min man faktiskt. Jag älskar min man och tycker han har rätt att veta sånt. 

• Anonym (Mannen)
    Anonym (S) skrev 2024-04-02 01:34:35 följande:

Jag försöker tänka mig in i din sits här. Men kan verkligen inte förstå hur du får kickar och känner dig så levande när du sviker din partner? Låt mig gissa att du inte älskar din partner på riktigt? Det måste vara omöjligt att älska någon påriktigt och kunna göra som du gör.

Min man har en bror och jag försöker tänka mig in i att få nakenbilder av honom på sms och hur det skulle kännas att blotta oss för varandra. Jag kan inte ens tänka mig att göra det, skulle hans bror så mycket som att försöka flirta med mig så skulle jag skvallra till min man faktiskt. Jag älskar min man och tycker han har rätt att veta sånt. 

Det är olika saker som styr kärlek respektive dessa kickar. Så man kan mycket väl älska någon även om man gör detta. Men det är då sexberoende eller något liknande i grunden.

Sen är du kvinna och TS är man. Det finns stora könsskillnader i hur vi fungerar när det kommer till sex.

• Anonym (Ta chansen!)

Såklart du ska testa. Kan ju inte gå och tänka hela livet på hur det kunde ha blivit.
    Har hon fin kropp? Tuttar och fitta i din smak?

• Anonym (Kåt som fan)
    Anonym (Ta chansen!) skrev 2024-04-02 02:38:21 följande:

Såklart du ska testa. Kan ju inte gå och tänka hela livet på hur det kunde ha blivit.
    Har hon fin kropp? Tuttar och fitta i din smak?

sjävklart skulle jag vilja de, och vet att hon vill 
    kropp 👌
    Men vi får se om detta steg tas 

Nu har det inte kommit som en blixt från klar himmel.
    De har små flörtas en längre tid och sedan har de blivit mer och mer 

Hade nog reagerat om hon första gången skickade nakenbilder 

Såg att nån frågade ålder
    Vi är nån stanna mellan 22-26år

• Anonym (sådär)

Ok, ännu en ge mig medhåll så jag kan göra nåt svinaktigt utan att kräkas för mycket i munnen tråd Drömmer

Och medhåll kommer ju TS såklart få eftersom FL kryllar av gränslösa människor utan samvete... så vad finns det kvar att säga?

• Anonym (Kul)
    Anonym (Kåt som fan) skrev 2024-04-02 08:14:58 följande:
    sjävklart skulle jag vilja de, och vet att hon vill 
    kropp 👌
    Men vi får se om detta steg tas 

Nu har det inte kommit som en blixt från klar himmel.
    De har små flörtas en längre tid och sedan har de blivit mer och mer 

Hade nog reagerat om hon första gången skickade nakenbilder 

Såg att nån frågade ålder
    Vi är nån stanna mellan 22-26år

Är de lika i i utseende och kropp?
  • Anonym (Kåt som fan)
    Anonym (Kul) skrev 2024-04-03 12:44:19 följande:
    Är de lika i i utseende och kropp?

Nja 😂 sambon mer lik sin far men du skulle se att de är sysko direkt i alla fall. 
    Kropp jag skulle påverka de att det är inte så mycket som skiljer åt, henne syster lite mindre bröst och nån kg mer är sambon, dom ingen är tjockisar normalvikt 
    Men längden skillnad de ca 10cm , sambon fick längden från far och syster inte 

Fick härlig bild i går kväll 😁 , de tar emot att inte gå fullt ut kan jag tillägga 

Svar på tråden Sambons syster