Bunny s skrev 2024-05-10 10:45:18 följande:
Okej, vad roligt och spännande att lusten kom tillbaka 🥰
Tråkigt med det tidiga missfallet. Man blir ju ledsen, även om det är tidigt. Men jag är helt för att testa tidigt ändå, för jag vill gärna få bekräftat och veta om jag är gravid eller ej även om det blir ett tidigt missfall lagom till mensen. Tror det kallas för kemisk graviditet.
Då vet man ju att det funkar att bli i alla fall och det är såå tryggt och viktigt att veta när man är lite äldre.
Vad känner du?
Först riktiga försöker säger du. Så kul!
Hur länge sen var det nu försökte sist?
Låter jättebra och lovande att hormonerna är i balans.
Upplever att min kropp också är i balans trots flera år på starkare ppiller och med diagnosen pco:s (hormonrubbning).
Gjorde utredning 2012 och med hjälp av ägglossnings stimulerande tabletter så fick vi våra två barn.
Med stigande ålder (några år utan ppiller) så märkte jag att kroppen kommit igång av sig självt. Läser att det är vanligt när man har pco's och blivit äldre.
Så nu har vi förhoppningar om att fixa det här själv.
Vart i cykeln ligger du? ☺️ Jag är på bim-5
Är nog närmare 2 år sedan vi la bebisplanerna på hyllan och så kring årsskiftet kom suget tillbaka att försöka en vända till 😅 Jag är periodare och använder ÄL-test och testar tidigt med gravtest ibland och ibland struntar jag i allt och vill inte veta alls 😆 Nu är jag inne på att ha mer koll, testa med ÄL-test och ha mer koll på kroppen osv. Jag har inte haft ÄL än, är bara på cykeldag 11 och brukar inte ha ÄL förrän kring dag 20. Så trög väntan här, haha.
Roligare för dig som är så nära BIM. Du kan ju snart smygtesta om du vill 😊 Vore ju helt fantastiskt om ni lyckades utan mediciner, även om det ändå är lindrig hjälp jämfört med annat. Jag har fått höra av vår fertilitetsklinik att jag nog också kan få hjälp med Letrozol, men jag har inte än känt att jag vill lämna en massa prover och så, försöker själv ett tag då jag ändå upplever att kroppen är i balans!