Inlägg från: Anonym (Beror på...) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Beror på...)

Otrogen - känslan efteråt

För mig är sex och kärlek 2 helt  skilda saker. Har inget problem att ha sex med flera - swingers, osv.

Första gången jag hade en "älskare" eller vad jag ska kalla honom så berodde det på att den jag levde tillsammans inte brydde sig om mig utan bara prioriterade sig själv hela tiden.
    Var så skönt att känna sig uppskattad så rent krasst kände jag att det liksom var rätt åt den man jag levde med när han inte värdesatte vad han hade.

Gång nr 2 så var jag faktiskt egentligen galet kär och attraherad av den man jag var tillsammans med, men han ville aldrig ha sex så när tillfället med inbjudan till 3-kant infann sig var jag liksom inte svårövertalad.

Nu vet jag inte riktigt vad jag ska kalla mitt liv. Anser mig vara singel, men har väl någon/några vänner med förmåner och anser inte att jag har någon skyldighet att redovisa för dem enskilt vem jag ligger med eller inte. Eller vilka jag sexchattar med osv.
    Tills det finns någon som beter sig som en seriös partner så kommer jag att ligga med vem jag vill och när jag vill utan att känna någon form av skuld eller skam.
    Vill man ha mig exklusiv får man se till att jag känner mig som det.

Och nej, jag har inga invändningar mot om någon av de jag ligger med skulle ligga med andra också.

Svar på tråden Otrogen - känslan efteråt