Anonym (...) skrev 2024-06-27 13:06:07 följande:
Det är ologiskt om det ska handla om ingen mänsklig rättighet till sex om jag är missnöjd och jag har inget med andras sexliv att göra när gör sex till något allmänt i samhället.
Nu blandar du ihop äpplen och päron igen!
Jag har då aldrig gjort mitt och min mans sexliv allmänt..Så jag förstår inte vad du menar med att vi gör sex till något allmänt i samhället.
Det personen menar är väl att du borde skita i hur andra par har sex..
Du (eller jag) har väl ingenting att göra med hur andra par har sex med varandra privat.
Självklart kan man diskutera det, men det är ju stor skillnad på att diskutera eller fråga om något på nätet gällande ens sexliv..Än att tycka att det är en rättighet att få ligga med vem man vill..
Kvinnor som tex skriver olika frågor eller klagomål på FL gällande sex eller orgasm i ett förhållande brukar väl aldrig någonsin (vad jag sett iaf) skriva att det är min RÄTTIGHET att ha sex eller att få orgasm..
Har dom gjort det så måste jag ha missat det..
Du pratar ff om PAR..av någon konstig anledning!?
I varenda inlägg som du har skrivit i princip så drar du upp par eller främst kvinnor som redan har ett förhållande..Varför det?
Vi kvinnor (som jag själv) som redan är gifta eller likn kan ju inte rädda incels ändå...Även om vi skulle vilja hjälpa, egentligen....
Vad menar du att att jag som ett ex som är gift redan skulle kunna göra för incels?
Rent praktiskt..Vad skulle jag (och andra upptagna kvinnor) kunna göra för att göra saker bättre för incels..
Ska vi erbjuda hemundervisning gällande sex för oskulder..
Ska vi skilja oss så vi kan ta hand om oskulder istället.
Ska vi betala mer skatt som går till incels så att dom har råd att gå till prostituerade?
Eller vad?
Varför koncentrerar du dig inte på ensamma kvinnor istället för att vara irriterad på kvinnor som redan har valt sin man?
Det skulle nog bli betydligt enklare att hitta en kvinna då faktiskt..