Inlägg från: ClumsySmurf |Visa alla inlägg
  • ClumsySmurf

Incels-bakom masken

Anonym (...) skrev 2024-06-05 17:06:01 följande:
    Anonym (MK) skrev 2024-06-04 22:40:56 följande:
    Plus att en del av dem tror att sex är något man automatiskt förtjänar.

Själv förstår jag redan att sex inte går att förtjäna på något sätt. Det är liksom ingen belöning man får för ett gott utfört arbete.

Sex är ett privilegium som kan utbytas mellan två personer som attraheras sexuellt av varann. Eller åtminstone så borde normen se ut så överallt i världen.
    Om sex är ett privilegium varför är det väldigt sällan någon som säger det när det handlar om sex i övrigt?
    Då plötsligt ska sex vara ett behov och en mänsklig rättighet. 

Syftet från din sida är genom att påstå att sex är ett privilegium är att du vill att det ska låta som sex är något som de flesta inte har och inte något behov så ska det låta som ensamma mäns problem inte är så viktiga heller hur? 
    Jag vill inte ligga med någon jag inte är attraherad av alla kvinnor jag inte är attraherad av men som anser att de inte ska behöva förändra sej för att jag ska vilja ligga med dem sänker sin attraktion 174 poäng.
    Jag, jag, jag, jag, jag ska ha är ett rött flagg, vad får man tillbacka om man hjälper en sån? Förutom möjligen en kniv i ryggen, och det är sämre än inget precis som det där sexet man inte vill ha så jag skiter i deras behov och om de får leva utan sex.
    Men det är ju inget Jag, jag, jag, jag vill förstå.

"så ska det låta som ensamma mäns problem inte är så viktiga heller hur?"

jag tänker så här

varje gång du skriver ett inlägg minskar lusten hos någon annan att bry sej
    Anonym (...) skrev 2024-06-05 17:03:18 följande:
    Då skulle man kunna påstå att de som har sex tycker de förtjänar sex när de har sex och de behöver inte anstränga sig utifrån hur de är som personer just då. 

för många är det som tyngdlyftning, man får träna innan man kan lyfta tyngre och du är som den som klagar på att den som har tränat är starkare och tycker att om du inte ska få mänsklig rättighet att lyfta tungt då ska exempelvis andra inte få vård om de bryter armen.

Jag, jag, jag, jag tycker att det är rättvist.

• ClumsySmurf
    Anonym (Den) skrev 2024-06-06 15:29:43 följande:
    Anonym (...) skrev 2024-06-06 14:41:54 följande:
    I så fall så kan jag påstå att de som får hjälp av samhället vill att samhället ska hjälpa dom att få sex tillgänglig sina sina sexuella drifter 
    Vad ska samhället konkret göra för att hjälpa sexlösa män ? Vilka åtgärder ska sättas in?
    Han brukar inte vilja svara på den frågan
    Nu när har jag väntat några dagar på inget svar länkar jag till hans tråd

https://www.familjeliv.se/forum/thread/82970652-daliga-gener-overlever

Svar på tråden Incels-bakom masken