Inlägg från: Anonym (Yeti) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Yeti)

Detta tjat om hur kvinnor är...

Anonym (Kalla) skrev 2024-05-21 20:47:24 följande:

Och just nu är en kvinnohatare i gång och spammar forumet med skittrådar. Har aldrig sett en kvinna bete sig så. 

Nej, samma här, jag håller dessutom med ts, tror att vissa manifesterar och söker sig till familjeliv för att de vill interagera med kvinnor. Sättet de lärt sig interagera är via en påklädd, förstärkt offerkofta.

De tror att kvinnors uppgift är att tycka synd om dom, visa empati, ta hand och vårda. När empatin uteblir (eftersom de naturligtvis kastar skit på kvinnor) så kommer den bittra ilskan. 
  • Anonym (Yeti)

Sen så verkar den allmänna uppfattningen att hat och förakt mot kvinnor ska maskeras och påstås med att det bara är oskyldig "kritik"

Satans könskrigare.

• Anonym (Yeti)
    Anonym (Kaffedraken) skrev 2024-05-22 08:49:16 följande:
    Nej, det finns många kvinnor som beter sig illa. Jag vet om mina brister. Jag hatar inte kvinnor. Men jag gillar inte kvinnor som beter sig illa, så jag tycker till om det. Jag kritiserar de kvinnorna, för jag tycker de borde skärpa sig.
    Könskrigare.
  • Anonym (Yeti)
    Anonym (Kaffedraken) skrev 2024-05-22 16:37:21 följande:
    Tja, jag levde bara och umgicks med kvinnor. Vi hade trevligt och som en blixt från ovan så kom en onödig kommentar från kvinnan. Jag har blivit paff många gånger. Jag skulle själva inte komma på tanken att säga samma till kvinnor. Och hade jag kommit på tanken så hade jag ändå hållit det för mig själv. Jag tar hänsyn till andra. Jag kritiserar kvinnor som beter sig så, för jag tycker det är onödigt. Många män har redan saker att jobba med, vi gör så gott vi kan, utan att vissa kvinnor ska göra allt ännu jävligare.
    Könskrigare som sagt.
Svar på tråden Detta tjat om hur kvinnor är...