Inlägg från: Anonym (Skumt) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Skumt)

Fråga

Anonym (Orka) skrev 2024-06-11 20:15:41 följande:

Är ni 14 eller? Du vet väl själv att det inte är otrohet att man lägger upp en ultraljudsbild, men jag förstår ju att din kille undrar vem fan som lämnar en sån kommentar, har du legat med båda inom samma tidsspann? Annars är det ju bara att svara "vi låg för 3 år sen så det är bara ett dåligt skämt" sne om du vill satsa på pappan till barnet kanske du inte behöver ha dina gamla ligg på fejjan heller, vad svarade du killen som kommentar förresten?

Varför skulle det vara ett dåligt skämt, det är väl helt normalt med välönskningar?
  • Anonym (Skumt)
    Anonym (Orka) skrev 2024-06-11 20:58:09 följande:
    Story eller inlägg är väl helt oviktigt, jäkligt omogen kommentar från hans sida, jag tror inte att någon kille skulle uppskatta det skämtet, riktigt osmakligt faktiskt, jag hade nog inte svarat alls

Men nej, otrohet är det fortfarande inte 
    Tror mest det är svartsjuka killar som har problem med en sån kommentar. Jätteunderligt att tolka det som ett skämt
  • Anonym (Skumt)
    Anonym (AT) skrev 2024-06-11 21:05:02 följande:

min kille och jag har inte gått ut offentligt, han jag hade varit intim med skrev ?grattis, wow va kul! Nytt kapitel i livet? 
    jag tyckte det var fint och att det med min story blev markerat att jag är upptagen och ska få barn. Efter att jag tackat så sa vi inget mer 

Låter som en helt normal interaktion och jag håller med om att det är tydligt att du gått vidare iom att du la ut ultraljudsbilden.

Röd flagg på din killes reaktion dock, du kan nog få problem där...
  • Anonym (Skumt)
    Anonym (Orka) skrev 2024-06-11 21:29:35 följande:

Alltså jag kanske missförstått, jag trodde att killen kommenterade "grattis och man tackar" men inser nu att jag nog läste lite galet och det vart helt fel, så vi gör om och gör rätt :)

Ts: 
    Är ni 14 eller? Du vet väl själv att det inte är otrohet att man lägger upp en ultraljudsbild

Nu var det tydligen en story och inte ett inlägg, och jag tror inte att varken ts eller pappan är speciellt mogna

Ah, helt lugnt :)
Svar på tråden Fråga