Inlägg från: JustinzeVar |Visa alla inlägg
  • JustinzeVar

Någon annan av er ny-plussade som har någon form av nikotikberoende att nu behöva hantera? 

Jag snusar.. typ en dosa om dagen och jag har såå svårt att se mig själv lyckas sluta 😩😭 men ska givetvis göra mitt bästa.
    Plussade idag så är ju otroligt tidigt men bäst att inte dra ut på det tänker jag. 

Någon som har tips?

• JustinzeVar
    Jullen99 skrev 2024-07-21 19:06:02 följande:

Jag har lite samma, plussade för 5 dagar sedan och slutade bara snusa rakt av då. Jag har köpt på mig tuggummi och halstabletter och lite allt möjligt för att kunna stoppa i mig när lusten faller på, men kanske min största räddning har varit nikotin & koffeinfri snus, som en liiiten tröst när jag är som mest sugen🙈 
    Men stort grattis till plus, och lycka till - kommer gå super att sluta när du har en god anledning (så tänker åtminstone jag) 😄

Att jag inte tänkte på att det finns sånt snus förrän du skrev det! Tack!
    åkte och köpte en dosa imorse, Onico, den enda nikotin och tobaksfria jag kunde hitta. Smakar inte gott men det funkar! Så detta ska nog gå bra! Hojta om har tips på annat tobaksfritt och nikotinfritt snus 😁 denna smakar nämligen bergamott vilket gör mig rätt illamående haha
Svar på tråden Bf mars 2025