Inlägg från: N85väntarnr3 |Visa alla inlägg
  • N85väntarnr3

BF april 2025

Rebecka 714

jag är ny här (iaf på många år 😅) men snubblade över ditt inlägg. Jag har BF 28/3 med tredje barnet, har en dotter på 16 och en son på 13 sedan tidigare och en bonusson på 12. Kul att se att man inte är ensam om att vara i övre spannet härinne 😬

• N85väntarnr3
    Supersemlan skrev 2024-08-11 19:02:50 följande:
    Grattis! ☺️

Jag fyller 40 i september, och har en snart 13-årig flicka och en 8-prof pojke. Min man är 54. Så detta blir verkligen en (efterlängtad!) liten sladdis. 😌
    Tack detsamma 😀 har du några symtom? När har du BF? Jag mår rätt illa, kräktes 2 ggr förra veckan men nu är det mer under kontroll och hoppas det håller i sig. Börjar jobba till veckan och hoppas kunna dölja detta några veckor till.
  • N85väntarnr3
    Supersemlan skrev 2024-08-11 20:07:45 följande:
    Jag tror någon gång precis i början av april, när har du? Tänker att jag vet mer exakt efter ett senare ultraljud.

Stackars dig! Hoppas att det känns okej när du börjar jobba! Jag har ?bara? extremt ömma bröst och molvärk, lite yrsel också. Precis som med de andra barnen. 😊 

Jag har BF 28/3, trodde jag var en vecka längre in i grav men var på VUL i måndags för jag haft rätt ont och då flyttade hon tillbaka mig en vecka. Såg inget hjärtljud (bara antydan till) men sa att det var på gränsen till för tidigt att kunna se något där och då. Allt såg normalt ut och livmodern ?relativt stor? 😅 så det är antagligen växtvärk jag känt. Lite nojigare denna gång eftersom man inte är 25 längre, ska på UL vecka 13 och hoppas få se mer då. 

har ni berättat för era barn än? 😀

• N85väntarnr3

Jag är i v.7+3 och har haft jobbigt med illamående, förra veckan kräktes jag ett par gånger men det verkar lugnat ner sig. Har fått utskrivet tabletter mot illamåendet som innehåller lite koffein så man ska tydligen inte bli så trött av dem. Ska börja med dem imorrn och hoppas de hjälper. Annars är jag trött, yr (lågt blodtryck) ömma bröstvårtor och kan inte gå på toa 😬 så jag tar Movicol också. Ska börja med järntabletter nu också ville BM så det får nog bli lite katrinplommon också 😅

Svar på tråden BF april 2025