Inlägg från: Sam2023 |Visa alla inlägg
  • Sam2023

BF april 2025

Elliok skrev 2024-10-16 16:31:30 följande:

Hej! Andra barnet här. Födde vårat första i mars i år så det kommer vara 13 månader mellan dom. Inte planerat men så välkommet! Fler som kommer ha barn tätt eller har? Dela gärna erfarenheter. Skulle också vara så roligt om någon vågade sig på att gissa kön på vår bebis? Bilderna är tagna 13+2 Glad

Hej! Jag har också född i år  8 januari.Så det kommer vara 15 månder mellan dom.Jag har också inte planerat men så Välkommen.                                                               Jag gissar att du har liten flicka 
    Jag lägger också upp ultraljud bild om någon vill gissa
  • Sam2023

Hej allihopa blev gravid oplanerad trots pcos har en 9 månders bebis pojke och tre tjejer tvillingar är 9 år och en 5 åring.Alla va planerad fick hjälp med letrozol.Men nu blev det en till utan att veta om det eftersom jag brukar inte ha mens varje månad så gjorde jag inget test men när jag träffade min vän så hon du är gravid kom vi gå köper graviditetstest men jag trodde inte jag tog det som ett skämt.Efter några dagar så köpte jag rfsu test och det blev positivt direkt blev chockad nästa dag köpte jag clearblue och det visade gravid 3+ .Bebisen är så Välkommen min mirakel kommer den 27 april beräknad 

Svar på tråden BF april 2025