• Anonym (Sladdis)

BF april 2025

Här kan vi som har bf i april 2025 följas åt ☺️
    Berätta gärna lite om din historia ❤️

Jag har nyligen plussat med tredje barnet, en liten sladdis till våra två på 12 och 7 år. Ser fram emot en spännande tid 🥰

• Svar på tråden BF april 2025
  • Lugnoro
    LSK93, bf 31 mars
    Lugnoro, bf 1 april (lite osäker), första barnet

Sladdis, bf 5 april, 3:e barnet 
    Dalkullans, bf 6 april
    EPQ, bf 8 april (troligtvis)
    Lillapandan, bf 8 april (gissning)
    Rebecka 714, bf 9 april
    Jessica Noel, bf 9 april 
  • EPQ

Så roligt att följas åt! 

Det är vårt första barn och också första gången jag är gravid. Har varit lite andfådd i dagarna och lite tröttare än vanligt men känner annars inget speciellt. Jobbar som controller (ekonomi) och kan arbeta hemifrån mycket så det blir nog bra framöver. 

Såg att mottagningen vi tillhör inte har tider förrän i september för en första inskrivning, får väl ringa senare i veckan. Bor i Jönköpings-området och man får tydligen inte välja mottagning utan måste gå till den familjecentral man tillhör enligt nån områdeskarta?hade annars varit smidigt med en annan som dessutom har mycket fler tider. Tänker att om jag får tid i september hinner det gå väldigt många veckor?? 

• Anonym (Sladdis)
    EPQ skrev 2024-07-30 14:34:45 följande:

Så roligt att följas åt! 

Det är vårt första barn och också första gången jag är gravid. Har varit lite andfådd i dagarna och lite tröttare än vanligt men känner annars inget speciellt. Jobbar som controller (ekonomi) och kan arbeta hemifrån mycket så det blir nog bra framöver.