Den andra kvinnan - vad gör jag nu?
Hej ts! Igenkänning på att falla för kollega. i vårt fall stannade vi upp innan det gick längre. Bekräftelse, blickar, spänning fick räcka. Det finns ff där och skvalpar runt men kommer inte att tas längre. Hade jag varit singel hade jag pressat på mer och antagligen satt honom i en tuff situation.
Din kollega har barn som alla snart har flyttat ut ? Du har inga barn att förhålla dig till ? Är du yngre? Ser du barn med honom i framtiden ? vill han ha fler ?
om han är i en långvarig relation 20+ år och en yngre kollega börjar besvara hans blickar skulle nog 90% av alla män falla och ta chansen iaf till otrohet men sen att gå vidare blir ju frågan om man vågar gå från den invanda trygga till det nya osäkra. Här blir ju frågan också om frun vill ha honom kvar. Tydligen vet även barnens pappas snedsteg. Kanske det inte går att rädda ens om han skulle vilja försöka. Och då kommer han ju till dig oavsett. Vill du ha honom då ?
Det egna äktenskapet går på sparlåga, sexlivet är slentrian man har roddat barnfamiljen Ab i många år. Han har en fin familj kanske men ingen glöd längre. Att få uppleva nåt nytt med en ny kan vara oemotståndligt för honom. Så klart kommer en vardag även för er men den kan ju bli bra, så kanske sätter han punkt för ett dött äktenskap och unnar sig att gå vidare. Med dig. Inte första gången en sån här sak sker iså fall.
snälla uppdatera hur det går för er. Förstår att det är tufft att ha is i magen och inte veta vad som sker. I mina öron låter det dock som att hans äktenskap långsamt rör sig mot sitt slut.