Inlägg från: Anonym |Visa alla inlägg
  • Anonym

LJUGA NÄR MAN SÖKER JOBB

Vadå ?finns det en risk?? . Hade det inte funnits en RISK så hade du ju inte frågat?

Hur ska du göra med referenser ifrån stället du inte jobbat på?

• Anonym
    Osäkerkille123 skrev 2024-08-09 21:42:18 följande:

Jag har funderat på att använda en vän som referens, som kan intyga att jag är en lämplig kandidat för jobbet.

Det kommer att gå åt helvete. Så fort de ställer lite specifika frågor så är din polare rökt, men det är de som regel ofrån början. Man hör på hela samtalet att det knappast är en gammal platschef man pratar med.

Du kommer att skita ut dig på delar av arbetsmarknaden direkt men eftersom du startat tråden så verkar du ju nästan lite sugen på det. All lycka!
  • Anonym
    Anonym (Big blue) skrev 2024-08-10 16:27:16 följande:

Jag har varit referens åt mig själv, låtsats att jag var min egen ex-chef. Detta var för ett chefsjobb inom läkemedelsindustri. 

Jaha? Vad ska vi göra med den informationen?
  • Anonym
    Anonym (Big blue) skrev 2024-08-10 23:16:36 följande:
    Det var bara ett påpekande, vill TS göra det så är det en väg att gå. Du borde kunnat lista ut själv vad man kan göra med den informationen.
     Nej, jag vet fortfarande inte varför du berättar vilka lagom nötiga handlingar du utfört.

Att upplysa ts om att han kan göra det han själv föreslår får jag förmoda att du är för smart för?
  • Anonym
    Anonym (Big blue) skrev 2024-08-10 23:55:22 följande:
    Har du fler meningslösa kommentarer på det så kör på.
    Tack som fan, ska jag swisha?

Att upplysa om din meningslösa historia är det som är helt ovidkommande, stumpan.
Svar på tråden LJUGA NÄR MAN SÖKER JOBB