• Anonym (L)

BIM September 2024

Hej,

jag har inte varit med i tråden innan då jag inte trodde jag skulle hinna få ägglossning denna månaden, tog ut spiralen denna veckan. Men nu verkar det vara på g - jag funderar dock på registreringen i min app, den säger att LH är lågt men jag tycker det ser ut som att det ska bli positivt ikväll/imorgon? Kan tillägga att jag har 0 koll på när min mens borde komma eftersom jag inte haft någon med spiral, men hade en liten blödning 6e september som jag skrivit in som beräknad mens trots att det bara varade någon timme.

Är jag helt ute och cyklar?????

• Anonym (L)
    Anonym (Myggan89) skrev 2024-09-19 23:02:04 följande:
    Ser absolut ut som det kan slå över till positivt snart. Tänk inte så mkt på om appen registrerar testen som ?högt/lågt? osv. Du gör nog bäst i att själv bedöma styrkan på strecken och även räkna in övriga symptom 😊 tempar du?
    Tack för input :) nej det gör jag inte, har svårt att lyckas med en och samma tidpunkt varje dag då vår son inte alltid vaknar samma tidpunkt, ibland 5 och ibland 7..  hur löser ni det? ställer ni klockan på 5 och tempar för att sedan somna om, om ni har barn som inte sover regelbundna tider dvs :)
  • Anonym (L)
    Prisma55 skrev 2024-09-20 12:03:18 följande:

jag tog ett till ÄL test o ett gravidtest 😭😭😭🙏🏼🙏🏼  så glad efter denna långa resa, även om vad som fortfarande kan hända 

nu har jag nyss gått med i tråden men stort grattis, det är ni så värda!

även grattis till er andra som redan plussat såklart, vad roligt att se! 
  • Anonym (L)
    eae95 skrev 2024-09-25 21:41:22 följande:

Hej! Vad tror ni om detta test? Jag tycker verkligen det ser positivt ut om än väldigt svagt, fick detta resultat ikväll och även imorse var det en svag skugga på testet jag tog då.
    Men det ultratidiga digitala som jag tog samtidigt som testet på bilden sa Ej Gravid. Hur ska man ens tolka allt? :(

personligen har jag väldigt dålig erfarenhet av dessa tester då de kan ge ?spök?/falskt positivt och verkar göra det rätt ofta.. ser definitivt något på ditt test men ser lite suddigt ut, tycker du ska testa ett annat märke imorgon - förhoppningsvis är det ju något bara att detta testet är svårt att tyda❤️
  • Anonym (L)
    eae95 skrev 2024-09-26 09:24:13 följande:

Dagens ❤️

Wow stort grattis 😍❤️
Svar på tråden BIM September 2024