• TrueResolution

BIM September 2024

Det närmar sig en ny månad  & det är dags för en september-tråd för alla som hoppas på att plussa i september! 

Själv blir September tredje försöket till andra barnet. då första barnet ännu nattammar är jag lite osäker på Ägglossning mm. Helt otroligt vad bebisverkstad kan sätta igång bebislängtan efter ännu en vår-bebis 👶🏼 

BIM-lista nedan i tråden! 

• Svar på tråden BIM September 2024
  • Popcorn1990

BIM Igår eller idag. Ömma svullna bröst men tvärnegativt test. Tog det dock mitt på dagen idag, men det var ett sånt Ultra tidigt digitalt Clearblue test. 😔

• mothertotwo
    Anonym (Myggan89) skrev 2024-09-26 16:04:42 följande:
    Kanske ser något på ditt senaste test. Men vill också sägå att jag stirrat mig blind på mina test tidigare och det kan ha gjort att jag nu alltid ser streck på gravtest 😂 

Vet att det känns onödigt men om man köper digitalt slipper man ovissheten och spekulationerna.. tycker det är värt 80-100kr eller vad det nu kostar. 

lycka till ❤️❤️
    Jag tänkte mest att det kändes lite onödigt att köpa flera stycken. Tänkte om det inte skulle visa sig första gången att man senare behöver köpa ett till efter några dagar. Tänker att jag väntar en veckas tid (om jag klarar av det), för att köpa ett digitalt test :) . Tänker mer också eftersom jag inte vet vart i menscykeln jag är pga oregelbunden mens. 
  • mothertotwo

Den förblir i samma nyans. Detta är dagen test klockan 6 på morgonen. 
    Visst borde det visa på ett ultra tidigt digitalt om det är positivt?
  • Popcorn1990
    mothertotwo skrev 2024-09-27 06:31:16 följande:
    Ja de tycker jag att de borde göra. Testa ❤️ jag ser ett streck iaf.
  • eae95
    mothertotwo skrev 2024-09-27 06:31:16 följande:
    Det borde definitivt visa på ett ultratidigt digitalt om testet på bilden är ett vanligt så att säga Hjärta
  • mothertotwo
    eae95 skrev 2024-09-27 09:06:32 följande:
    Det borde definitivt visa på ett ultratidigt digitalt om testet på bilden är ett vanligt så att säga Hjärta
    Det är ett testa tidigt som mäter10 mlU/ml, så då kanske man borde vänta lite till med ett digitalt. 
  • Anonym (Tvåa)
    mothertotwo skrev 2024-09-27 09:33:31 följande:
    Det är ett testa tidigt som mäter10 mlU/ml, så då kanske man borde vänta lite till med ett digitalt. 
    Babyplan testen kan ibland ge skugga fast de är negativa precis som cb. Om det inte blir starkare över några dagar skulle jag tyvärr anta att det bara är skugga 😔
  • mothertotwo
    Anonym (Tvåa) skrev 2024-09-27 09:50:01 följande:
    Babyplan testen kan ibland ge skugga fast de är negativa precis som cb. Om det inte blir starkare över några dagar skulle jag tyvärr anta att det bara är skugga 😔
    Okej, dem har fungerat bra för mig dem gånger jag använt babyplan. Alltid visat negativt vid negativt och positivt vid positivt. Men vi får se om några dagar vad det visar :)
  • Anonym (Tvåa)
    mothertotwo skrev 2024-09-27 09:58:49 följande:
    Okej, dem har fungerat bra för mig dem gånger jag använt babyplan. Alltid visat negativt vid negativt och positivt vid positivt. Men vi får se om några dagar vad det visar :)
    För mig har de alltid varit klokrena också :) men tyvärr sett andra som haft skuggor. Men håller tummarna för att något är på g 🤞😀
  • mothertotwo
    Anonym (Tvåa) skrev 2024-09-27 10:02:58 följande:
    För mig har de alltid varit klokrena också :) men tyvärr sett andra som haft skuggor. Men håller tummarna för att något är på g 🤞😀
    Okej, visste inte att dem brukar ge skugga. CB testen vet jag att dem alltid gett mig skuggor haha. Men det skulle inte vara hela världen för mig, då detta är första försöks månaden. Oddsen är inte stora om man säger så, men ingen omöjlighet.HjärtaSkrattande
  • eae95
    mothertotwo skrev 2024-09-27 09:33:31 följande:

Jag fick negativt på digitalt när mitt streck var sådär svagt, men dagen efter fick jag positivt på digitalt. Jag köpte ett 2-pack Ultratidigt Clearblue Digitalt så kunde använda båda 😂

• angermanlandskan

Uppdaterar igen. BIM imorgon, har ont i magen (haft till och från de senaste 4 dagarna) men vågar inte tro eller hoppas på något annat än mens som beräknat. 

Kommer den inte inatt eller imorgonbitti tar jag test imorgon. 

• Anonym (Myggan89)

God morgon!
    kommer vi sammanfatta denna tråd idag typ? Vore sååå kul att se hur många som plussat ❤️

• Anonym (Rutiga)
    Anonym (Myggan89) skrev 2024-09-30 07:40:39 följande:

God morgon!
    kommer vi sammanfatta denna tråd idag typ? Vore sååå kul att se hur många som plussat ❤️

Vore kul! ❤️
    Jag ät inte klar, men gissar jag kommer att hoppa in okt månaden. Testade negativ på BIM dagen i fredags, men har annan app som har BIM till imorgon. 

• angermanlandskan

God förmiddag! 

Mensen har inte kommit igång så jag tog ett CB digitalt på morgonurin, blankt som ett papper. Gissar att mensen är lite trögstartad denna månad och få se fram emot oktober istället.

Grattis till er som plussat med era maj/junibebisar! ❤️

• eae95

Jag hoppar också över till Oktober-tråden och hoppas på att hinna med där. Fick tyvärr missfall idag, så var nog en kemisk graviditet. Skulle se imorse om det hade stegrar på testen och det var knappt synligt längre, någon timme senare började jag blöda 🥺
    Grattis och stort lycka till åt er andra som plussat ❤️

• Yasen
    eae95 skrev 2024-09-30 19:23:50 följande:

Jag hoppar också över till Oktober-tråden och hoppas på att hinna med där. Fick tyvärr missfall idag, så var nog en kemisk graviditet. Skulle se imorse om det hade stegrar på testen och det var knappt synligt längre, någon timme senare började jag blöda 🥺
    Grattis och stort lycka till åt er andra som plussat ❤️

vad tråkigt, jag beklagar! hoppas det tar Sig fort för dig efter detta! 
Svar på tråden BIM September 2024