Hatar min man sedan vår bebis föddes
Jag och min man har haft och har i grunden en fantastisk relation och älskar varandra djupt. vi blev djupt lyckliga över att få veta att vi väntade ett kärleksbarn.
Andra halvan av min graviditet tappade jag sexlusten och min man började irritera mig, och vi pratade om när jag äntligen skulle föda och allting gå tillbaka till det normala?
Ha!
vår son är nu två månader och sitter fast på mig 24/7 då jag helammar och han vägrar ta nappen. Detta innebär att jag tar alla kvällar, nätter, mornar och att min mans liv fortsätter som innan vi haft barn med liv, dusch, sömn.
jag känner ett intensivt äckel och hat mot min man. Jag tittar på honom och undrar hur fan jag kunde bli kär i honom. När han säger att han älskar mig så tar det emot så mycket att säga det tillbaka.
Får så dåligt samvete så han inte gör någonting fel och försöker tillfredställa mig, medan jag känner mig likgiltig och känner att all ork, energi och kärlek jag har bara räcker till min bebis.
är vår relation död, eller är det hormoner? Kan känslan gå över? Ge någon mer känt liknande?