Inlägg från: Anonym (J) |Visa alla inlägg
  • Anonym (J)

22 år gammal och vill göra bröstförstoring

Trodde det var vanligare att man tog ur implantat nu för tiden och att små börjar bli poppis igen. Tråkigt. 

Jag har med små. Stora bröstvårtor. Har också funderat på det. Men jag vägrar, jag försöker pränta in i mitt huvud istället att jag är bra som jag är. Ändra på sig kan man möjligtvis göra den dagen de börjar hänga isåfall. Synd annars. 

Tänk på att du förmodligen får göra om dem flera gånger med. De ändras. Implantaten kan gå sönder. Har vänner som fått göra om tre gånger. De har haft sina i 10 år nåt. Totalt. Den ena behöver göra om sina igen för kanten syns tydligt på huden. Sen säger hon att de ser inte alls bra ut. De ändrades efter hon fick barn. Sedan är det väl också för det gått några år sedan de gjordes också. Det var på seriös klinik. Så det är inte det. 

• Anonym (J)
    Anonym (gg) skrev 2024-08-24 18:01:33 följande:
    Vaddå blir? Inte ett dugg säkert. Nu tycker jag TS verkar ha helt normal bröststorlek även om hon inte nämner omkretsen men nångång efter 24 blev då mina inte dugg större.
    Går man upp i vikt blir dem större iallafall. Mina har blivit det. Har gått upp 10 kg.

Men hellre små än några som hänger och man får ont i ryggen av. 
  • Anonym (J)
    Anonym (bella) skrev 2024-08-24 16:49:49 följande:

När gjorde du bröstförstoring och vilken storlek hade du då dvs nu? Jag har storlek B-C beroende på olika BH-märken. 

Så pass, jag har A. 
  • Anonym (J)
    Anonym (bella) skrev 2024-08-24 21:16:56 följande:

Jag har redan faktiskt fått plats. Ska träffa min behandlare nästa vecka för nybesök då jag har pendlat fram o tillbaka i vikt i flera år. Hurså? 

Du hade ju inte gått på ätstörningsklinik om du inte hade haft problem med det 
  • Anonym (J)
    Anonym (bella) skrev 2024-08-24 21:17:56 följande:

Jag kommer dock inte bli inlagd på sjukhus, utan vara där 1 gång i veckan för behandling och samtal kring viktnedgången. Målet är att gå ner 20 kg. 

Du har en sorts ätstörning i att du har hetsätit då? eller? 
  • Anonym (J)

Jag råder dig till att inte göra det förrän du är nöjd med dig själv på andra vis. Ett par större bröst lär inte göra dig lyckligare.

Jag har en annan vän som ville operera brösten av samma anledning som du. Hon trivdes absolut inte. Påstod att de var för små och ville inte visa sig i linnen ute eller inför sin kille. Nu har hon opererats och är ändå inte nöjd. Nu har hon börjar irritera sig på näsan istället. Gjort större läppar också. 

Hon hatar ändå sig själv. Trots allt. 

• Anonym (J)
    Anonym (bella) skrev 2024-08-24 22:29:16 följande:

Sant. Det var nog därför jag fick plats. Att pendla 15-20 kg i flera år (jag har aldrig varit gravid) är ganska mycket och inte normalt för en ung tjej som jag. Därav så räknas det nog som ätstörning. Nu kommer jag ju gå ner en del kg och få mindre bröst så jag kommer få storlek B eller A när jag tappat mina 20 kg. Väger 90 kg just nu. Kommer först gå ner till 70 men målet är 65 kg. 

Mja fast då kan man väl gå hos en som pratar om hälsosamma matvanor istället, man hamnar väl inte på en ätstörningsklinik för det. 

det är inte säkert att de blir mindre för det. 

och bröst är inte hela världen. 
  • Anonym (J)

får du stora med push up så är det väl jättebra, bara det? Jag har lika små trots det. Får ändå ingen direkt klyfta. Det finns ju super pushup också. 

• Anonym (J)

Jag är inte mycket äldre än dig själv. 

Tycker du ska må bra i dig själv först innan du tar ett sådant stort beslut om din kropp du inte kan ångra i efterhand.

• Anonym (J)
    Anonym (bella) skrev 2024-08-24 22:34:14 följande:

Ja precis. Jag kommer nog först gå ner i vikt och se hur brösten ser ut då men brösten kommer som sagt tappa en del fettvävnad och jag har redan stora bröstvårtor. 

Det låter bra. Men kanske vänta lite till efter det också? Jag vet inte om träna bröst och överkropp kan hjälpa för att få fastare. Var rädd om dig och gör inga förhastade beslut bara.
Svar på tråden 22 år gammal och vill göra bröstförstoring