BIM Oktober 2024
04/10 - knyttets
19/10 - Anonym(Lollo)
23/10 -Tredje
Hej allihopa! September sket sig. Inte fått mens än men tempkurva gått ner rejält så väntar den vilken sek som helst.
Det verkar inte vara så lätt att bli gravid efter missfall 😫
04/10 - knyttets
Här pågår syndafloden. Shit vilket flöde denna månad och mensvärk (jag som inte brukar ha endera)
Nästa månad vid mens åker vi utomlands. Hoppas såklart vara gravid då jag slipper mensen, men vad annars ska jag göra? Vill ju inte blöda den veckan vi är utomlands 😫
Vet inte vad som händer. Se bild ovan. Trodde jag skulle ha äl igår men verkar inte ha kommit. Var på gyn i tisdags där jag hade äggblåsa på 19 mm. Kan äl komma idag eller är det för sent?
Äl+6 idag. Hade endel spänningar i magen igår, stickningar. Hade tänkt tjuv testa på fredag. När jag var gravid med lillebror så fick jag en imålantationsdipp vid äl+7 el 8 tror jag. Plus äl+9 så nu håller man tummarna 🤞🤞🤞
Denna månads tempkurva
Lillebrors tempkura
någon som vet vad som är högt LH värde på premom?☺️
Har någon av er premom gravtest? Tog idag ett gravtest på äl+9 och jag ser fasen en linje till. För svag att fånga på bild så kommer definitivt ta nytt imorgon. Men frågan är om premom testen ger utslag för spöklinje?
Ser ni något?
Inte en illstymmelse till bruna flytningar idag. Hoppet håller sig väl uppe lite grand ändå även om testerna är negativa. Inte heller menskänningar. Men helt ärligt känner jag inte mycket alls.
Förra cykeln var mina bröst sååå ömma och hade massa molvärk och andra symtom. Nu nada. Det enda är att jag mår piss-illa varje kväll plus att jag är extremt hård i magen sedan några dagar tillbaka. Minns att jag mådde illa kvällstid i början av min graviditet med sonen.
Hoppet är ju det sista som överger en faktiskt.
Ni som har barn eller plussat. När slog de om för er till 3+ på clear blue?
jag är på 5+2 idag men får fortfarande bara 2-3v.