• Holm94

BIM Oktober 2024

Hej alla,

har läst tråden hela tiden men skapade nu ett konto för att kunna skriva. Har BIM 2 oktober (positivt Äl test 10 september så antagligen ÄL dagen efter?). 
    Tror jag är ÄL + 10 eller 11.

Tog nu på morgonen ett test - testa tidigt med clear blue där man kan testa 6 dagar tidigare och jag får fram svaga streck på båda. Förra månaden syntes absolut ingenting när jag tog liknande test (fick mens då). Visst måste det vara något på g eller är det för tidigt att ropa hej? 😍
    Symptomen jag har är också väldigt ömmande bröst, lite mensvärk och lite ovanligt känslig för vissa lukter. Men detta är sånt jag även brukar ha innan mens också. 

• Holm94
    Anonym (L) skrev 2024-09-28 10:13:49 följande:
    Jag ser något svagt! Tyvärr har just dessa tester en tendens att ge spökstreck, jag säger inte att det är så för din del men jag hade tagit ett test av ett annat märke också bara för att säkerställa ❤️ hoppas hoppas 😍

Jaa jag har läst om något sånt tidigare också så det jag funderar över. Ska testa med annat test imorgon 😍 är så spännande ändå 😍

• Holm94
    Snorkfrökenhär skrev 2024-09-28 10:38:34 följande:

Min graf ser ut exakt som den brukar, ligger alltid kring 36,8 efter ÄL. Känner av lite stick och värk kring livmodern ibland, har ömma bröstvårtor och det är också helt i sin ordning som jag brukar ha. Inte roligare än så, bara vänta och vänta på att närma sig BIM 😊

HOLM94 - Jag ser svaga skuggor men skulle inte våga lita på det, tyvärr kan dom testen luras. Håller tummarna för tydligare streck 🙏🏻

Väntarpå4an - Jag har kört med CB rosa ÄL-test, dom visar en smiley när dom är positiva, enkelt och tydligt! 

knyttets - Vilka symtom 😄 Låter ju helt klart misstänkt. Bra att försöka vänta med att testa tills efter helgen, kan ju visa nåt då 🙏🏻

Jaa jag får helt enkelt testa med ett annat test imorgon för säkerhetsskull. 😍 

Inte många dagar kvar tills du kan börja testa också ju. Spännande 😍

• Holm94
    Anonym (Myggan89) skrev 2024-09-28 12:59:35 följande:

Men om du hade ägglossning 11 sep är du ju inte på ÄL+10/11 idag? Och var ägglossningen då borde ju bim också varit för nån dag sen? 

Men du kan din kropp bäst såklart så rätta mig om jag har fel ❤️ lycka till!

Haha men oj, skrivit fel! Bra att du uppmärksammade det! Jag menar att jag hade ÄL antagligen 17 september. Vet inte alls vart jag fick 10 ifrån ❤️
  • Holm94

Tänkte göra en uppdatering om någon skulle vara intresserad haha. BIM 2/10.

Har inte hunnit köpt annat gravtest så testade med ett likadant test - testa tidigt clear blue och den visade samma sak som igår, ett svagt streck. 

Fick dock en lätt ljusrosa blödning när jag var på toaletten imorse som jag är rätt säker på var en Nidblödning. Aldrig varit med om något sånt tidigare och mensen ska komma om tre dagar.

Tänker testa ett ?riktigt? test nu snart i början av veckan. 

• Holm94

Liten update, det jag trodde i söndags var en nidblödning var antagligen ?missfalls? blödning. Fick streck men svaga med vanliga rfsus test både måndag och tisdag, BIM skulle vara i onsdags men då fick jag knappt något synligt streck. Trodde det skulle vara starkare men tyvärr inte. Tog digitalt test idag som sa ?inte gravid?.

Så blir nya tag om två veckor då jag hoppas att ÄLen ska komma som vanligt, men vad jag läste tidigare i tråden att om man får missfall så tidigt så kanske det inte påverkar cykeln?
    BIM blir isåfall 28/10.. 🙂

• Holm94
    cheryblossom skrev 2024-10-04 01:50:01 följande:

Idag kom mensen :( Nästa bim 31/10 så kan ju ändå hänga kvar här. 

Neej va tråkigt :(
    Jag fick antagligen väldigt tidigt missfall denna månad men om detta inte påverkar cykeln så har jag BIM 28-29/10.

Hoppas verkligen det tar sig för oss båda lite senare i oktober istället 🙏🏼
Svar på tråden BIM Oktober 2024