• BaeA

BIM Oktober 2024

Hoppar in här, fick missfall i vecka 9 i början av september. Har genomgått IVF och försökt i 3 år. Hade förhöjd LH för en vecka sedan så igår gjorde jag en återföring av en 6 dagar blastocyst med testdag 16/10. Håll tummarna att det tar sig även denna gång, så det blir en bebis till sommaren! 

• BaeA
    Annpor skrev 2024-10-02 13:01:10 följande:

Hoppar in här igen. Var med i September gruppen och plussade men fick ett missfall förra veckan i vecka 8+0. Otroligt kämpigt men försöker kämpa på och tänka framåt. Något som varit gravid och fått missfall - när kom er ägglossning igång? Min läkare tror att den kommer att komma som vanligt pga ändå tidigt missfall (och ?smidigt? förlopp) Ägglossning i så fall 20-21-22/10.

Vi hade lite fått upp hoppet om livet igen när vi plussade med en vår bebis. Vi fick en bebis som dog i vintras efter fullgången tid, så nu är man tillbaka på ruta 1 igen i sorgen och känslorna om att livet är orättvist. Vill bara få må bra igen, vill bara kunna känna hopp om livet. 

Hänger därför på den här gruppen igen. Kämpar på! ❤️

Åh beklagar så mycket, både förlusten i missfallet och er förstfödda. 😢 jag fick missfall i början av september i vecka 8+2, det var mitt andra. Har kämpat med att bli gravid i 3 år. Fick min ÄL exakt 2 veckor efter jag slutat blöda, så igår återförde vi ett embryo då jag genomgår IVF. Håller tummarna för att det går fort för dig med ÄL och att du snart blir gravid och får behålla ❤️ 
Svar på tråden BIM Oktober 2024