• Twinkles

BIM Oktober 2024

Hejsan! 
    Har följt några BIM trådar ett tag men inte skrivit något.

Förlorade våran lilla pojke i v 22 i somras vilket var otroligt tungt. Men nu känner vi oss redo att försöka igen innan min ålder sätter stopp.
    Hoppar på denna tråd i min väntan på BIM den 21a oktober. Försöker hitta min ägglossning med Clearblue dubbelhormonindikator. Samt äter rosenrot denna cykel.

• Twinkles
    Snorkfrökenhär skrev 2024-10-01 17:20:27 följande:

Så fruktansvärt 💔
    Beklagar. 

Då är det er tur nu tycker 🙏🏻😊

Tack snälla {#emotions_dlg.flower}
  • Twinkles

Cykeldag 10 och 3e dagen med blinkande smiley. 
    Verkar som rosenroten har hjälpt att puffa igång ägglossningen en aning som jag hoppas på :) 
    Brukar annars ha ägglossning på dag 17-19, vilket ger mig kort lutealfas. 

Håller tummarna hårt att det tar sig för oss alla denna månad Hjärta

• Twinkles
    Annpor skrev 2024-10-02 12:56:38 följande:
    Intressant med Rosenrot, kan du berätta mer om hur du tagit den och hur den ska fungera för ägglossningen? 😊
    Ja visst är det :) 
    Vad jag har läst mig till är att den kan hjälpa en att få ordning på en oregelbunden mencykel, samt ge starkare ägglossning. Många som blivit hjälpta av rosenrot så jag hoppas ju att det även kommer fungera för mig :)
  • Twinkles
    Twinkles skrev 2024-10-02 15:19:12 följande:
    Ja visst är det :) 
    Vad jag har läst mig till är att den kan hjälpa en att få ordning på en oregelbunden mencykel, samt ge starkare ägglossning. Många som blivit hjälpta av rosenrot så jag hoppas ju att det även kommer fungera för mig :)
    Glömde visst skriva att jag började ta det i början på mensen 2 tabletter om dagen. Man ska tydligen börja på mensen första dag fram till ägglossningen och sedan göra uppehåll fram till BIM.
  • Twinkles

Gaah denna eviga väntan på äl. Så frustrerande med enbart blinkande smileys så många dagar i rad. 
    Börjar bli rädd att jag knappt har äl längre 
    Sedan väntan på Bim för att bli så besviken och ledsen för att mensen kommer. 
    Sedan sorgen över den lille vi förlorade i somras som skulle legat i min famn nu i november. 
    Just nu tycker jag bara synd om mig själv.

Svar på tråden BIM Oktober 2024