• Emlan93

BIM Oktober 2024

Hej på er! Idag anlände mensen som förväntat så hoppar in här i tron om att kanske oktober kan vara månaden, håller tummarna för oss alla!

BIM OKTOBER 2024

04/10 - knyttets
    04/10 - cheryblossom
    04/10 - Snorkfröken
    04/10 - AX87
    10/10 - Arconia
    12/10 - LifeGivesYouLemonade
    15/10 - Jassssen
    15/10 - Anonym(Sladdis2025)
    16/10 - Yasen
    16/10 - Frogelt
    17/10 - Anonym(Tredjegångengillt)
    17/10 - Supermario91
    18/10 - Siripiri 
    19/10 - Mothertotwo
    19/10 - Nanathalie
    21/10 - TrueResolution
    21/10 - Emlan93

• Emlan93
    Siripiri skrev 2024-09-23 09:57:51 följande:

Hur länge blödde du efter ditt missfall? Är på dag tre och började missfallet på kvällen v5+6.

Och när kom din ägglossning igång? ♥️ Förstår att det inte är samma för alla men ändå intressant att veta. 

Vad tråkigt att höra! Vill också peppa och säga att mitt första plus blev missfall i v6. Jag blödde faktiskt typ 2-3 veckor efter det. Sen gick det en cyke och cykeln efter det blev en graviditet som fullföljdes till mål. Håller alla tummarna för ett snabbt plus igen! Nu ska ju kroppen fatta vad det är ni vill, kram!
  • Emlan93

BIM OKTOBER 2024

04/10 - knyttets
    04/10 - cheryblossom
    04/10 - AX87
    06/10 - Snorkfröken
    10/10 - Arconia
    12/10 - LifeGivesYouLemonade
    15/10 - Jassssen
    15/10 - Anonym(Sladdis2025)
    16/10 - Yasen
    16/10 - Frogelt
    17/10 - Anonym(Tredjegångengillt)
    17/10 - Supermario91
    17/10 - Augustilejon
    18/10 - Siripiri 
    18/10 - Anonym (En till)
    19/10 - Mothertotwo
    19/10 - Nanathalie
    19/10 - Anonym(Lollo)
    21/10 - TrueResolution
    21/10 - Emlan93
    23/10 - Pinpina 
    23/10 -Tredje 
    24/10 JustinzeVar

31/10 - EJT (oregelbunden cykel)

• Emlan93

Tagit några dagar paus här och mycket att läsa igenom! Spännande att höra hur alla mår och ligger i cykeln ☺️

själv väntar jag på bekräftad ÄL som ska vara idag 7/10. Mina ÄL symptom jag ändå haft innan är som bortblåst. Känner ingenting vilket gör mig lite ledsen och uppgiven.. sen vi började försöka så är det som min kropp inte vill ge mig några ledtrådar alls. Innan har jag märkt tydligt på sekret, mående, stickningar vid äl mm. men senaste cyklerna typ ingenting.. någon mer? 

Vi får se vad som händer, men är typ lite neutral till allt detta just nu, känns typ som det inte kommer hända 😅 positiva klubben här!

• Emlan93
    Froglet skrev 2024-10-07 10:16:53 följande:

Alltså den här väntan!
    Är på ÄL+5 och har fått min första bekräftade ÄL i NC. Det gjorde ju inte att jag blev mindre ivrig och otålig direkt 😂

håller tummarna så hårt att de nästan går av nu, försök 3 och babyfebern är påtagligt närvarande 🥰

hur tidigt är rimligt att testa? Kommer inte kunna hålla mig till BIM denna gång 😅

Men kul! så individuellt för alla och cykel till cykel men jag har botat testa från ÄL+9 typ 🙈
  • Emlan93
    trefaldigmästareikärlek skrev 2024-10-09 08:47:04 följande:
    Tog ett nytt CB plus idag med morgonurin, det var starkare än igår så jag är gravid 😱😂
    Åh vad kul! Stort grattis, vilken känsla!!
  • Emlan93
    Anonym (En till) skrev 2024-10-09 09:10:41 följande:
    Så kul! Det går säkert bra ska du se! Detta blir ditt tredje barn va? Vi försöker också få till trean 😍 jag har fått massa finnar nu, har typ aldrig hänt innan! Kan säkert vara väderomslaget men hoppa stenhårt på att det är gravidrelaterat! 🤩
    Försöker med en trea här med! Tvillingar födda dec 2021, hur gamla är era? ☺️
  • Emlan93

Asså kan jag inbilla mig eller finns det en chans att jag känner någn typ av molvärk ÄL+2?! Känns ju lite orimligt men hoppet börjar intas 😅

• Emlan93
    Anonym (En till) skrev 2024-10-09 09:37:20 följande:
    Åh vad kul! Vi har ?pseudotvillingar?, födda 20 och 21 😍
    Men mys, då har vi ungefär lika gamla barn hemma. Jag är så tacksam för mina små men åh vad jag vill uppleva allt det här en gång till och längtan efter att det ska vara en till i familjen är där. Alltid drömt om en trio 🥹
  • Emlan93
    trefaldigmästareikärlek skrev 2024-10-09 09:46:46 följande:
    Tack snälla 🥰 Underbart med tvillingar! Gick förlossning och graviditet bra? 😍
    Ja, det har varit fantastiskt och utmanande på flera sätt. Ja allt gick bra men många läkarbesök, ultraljud varannan vecka från v.16. Rymningsförsök i v.31 så var inlagd en vecka med värkstoppande dropp mm, igångsättning v.37+0 och sen en månad på neonatal då de var lite små och behövde sond mm. Men nu är de som vilka soon to be 3-åringar som helst 😍 hur gamla är dina??
  • Emlan93
    Anonym (En till) skrev 2024-10-09 09:50:47 följande:
    Jag har typ alltid molvärk under lutealfasen så du känner säkert rätt 🤩
    Jag brukar inte ha det efter ÄL. jag kan känna på ÄL dagen typ äL-stickningar men nu känns det som något annat, jag hoppas ju på ett gravidsymptom men det är väl alldeles för tidigt för det 🙈 men inte känt så hittills sen vi började försöka. Men är väl kroppen som spelar mig ett spratt som vanligt ;)
  • Emlan93
    Anonym (En till) skrev 2024-10-09 09:58:39 följande:
    Samma här! Det enda barnen pratar om är hur mycket de vill ha en lillasyster så hoppas att vi kan leverera det inom kort 🥹 längtar!! 
    Åh så fint!! jag håller alla tummarna att våra drömmar kommer bli sanna. Alltid drömt om ett sommarbarn, vi får väl se ;) sist blev det ju två tomtenissar här istället så det blir bra vad som såklart om det över huvud taget lyckas bli gravid en gång till. Nervös! 
  • Emlan93
    Anonym (En till) skrev 2024-10-09 10:05:43 följande:
    haha ja nu börjar man verkligen känna efter! Alltså jag börjar bli så otålig. Hösten påverkar mig så jag blir trött och orkeslös, och jag vill bara börja testa 😂
    Haha eller hur? Tycker det borde hända något snart här nu, men ja det kan ju ta tid det här. Förra gången vi försökte blev jag gravid på tredje försöket som blev ett missfall och sen på andra försöket efter det, så då tog det ju typ ett halvår vår första gång. Den här gången har det inte hänt något än.. men det är bara att sitta lugnt i båten även om det inte är det lättaste heller 😜 
  • Emlan93
    Anonym (En till) skrev 2024-10-09 11:03:32 följande:

Hur länge har ni försökt denna gång? 

barn 1 blev till på första försöket och barn 2 var en hoppsan när jag ammade ettan. Förstå otåligheten nu när vi är inne på tredje försöket 😂 har ju iofs blivit äldre men har ju inte hunnit bli hysteriskt gammal ändå..

Haha, ja det förstår jag då. hysteriskt gammal haha, nejdå! Tänker kanske att det är mer runtomkring som påverkar också nu också med allt som ska hinnas med i vardagen. Det är tredje aktiva försöket här med, är ju alltid så när man väl bestämt sig vill man att det ska hända på en gång.. vi får se, hoppas hoppas!! Samtidigt som jag är lite rädd för allt också hehe. 
  • Emlan93

Då kom mensen igen.. lite tidigare än beräknat till och med. det blir att hoppa vidare in i November tråden. Grattis till er som plussat ????

Svar på tråden BIM Oktober 2024