Inlägg från: Anonym (Tredjegångengillt) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Tredjegångengillt)

BIM Oktober 2024

Fick precis mens så jag hoppar in här i oktober 🙂 blir försök nr 2 för barn nr 3 😀 lite oklart när min BIM för oktober blir men appen säger 17e just nu, kanske får justera senare.

BIM OKTOBER 2024

04/10 - knyttets
    04/10 - cheryblossom
    15/10 - Jassssen
    17/10 - Tredjegångengillt
    21/10 - TrueResolution

Uppdaterar listan som hade blivit lite knas :)

BIM OKTOBER
    2024

01/10 - Mothertotwo (Gissar! Kan ske någon gång mellan 29/09-06/10) 
    04/10 -
    knyttets
    04/10 - cheryblossom
    04/10 - Snorkfröken
    15/10 - Jassssen
    15/10 - Anonym(Sladdis2025)
    17/10 - Anonym(Tredjegångengillt)
    21/10 - TrueResolution

har verkligen inte hållit mig uppdaterad i tråden 😅 vi var sjuka i typ tre veckor, men lyckades ändå få till det tre gånger under fetila perioden. Har ju BIM 17/10 och detta är andra försöket, förra månaden loggade jag mina symtom och då började jag få ont i brösten på ÄL+6 ungefär. Idag är jag på ÄL+7 och känner ingenting!

Har två barn sedan tidigare och båda gångerna var mitt gravidsymtom att jag liksom hade uteblivna PMS-symtom, dvs jag kände ingenting. Såååå hoppet om att det ska ha tagit sig stiger nu för varje dag, men ska försöka att inte ta händelserna i förväg. Det är hela 7 dagar kvar till BIM!

Nanathalie skrev 2024-10-10 19:58:55 följande:
    Du kan ju snart börja smygtesta! Avis! Äl+2 här 😂
    Haha! Tiden går sååå långsamt verkligen! Har inte plussat före BIM med någon av mina tidigare graviditeter heller så det känns lite som pengar i sjön att köpa dyra tester för mig, ska försöka ha tålamod 😅

Är jag gravid nu är BF mitt ens barns födelsedag 😅
    Anonym (E) skrev 2024-10-10 19:44:22 följande:

Kanske va svårt att se på min förra bild..
    Såg inget på första bilden men här ser jag absolut två streck 🙂 du får testa igen och uppdatera!
    Jassssen skrev 2024-10-11 18:21:59 följande:

Vårt försök nummer 14, äntligen visar kroppen att den kan iallafall 🥲🙏  stanna nu ✊

grattis!

Jag är en sån som lever som vanligt under tiden jag försöker bli gravid. så Jag dricker lite vin ikväll på bim-6 😀

Nu börjar jag få ont i brösten ändå vilket jag brukar få innan mens så misstänker att det trots allt inte blev något denna månad. blir lite lättare att vänta till torsdag nu när jag tror det är kört ändå 😄

BIM imorgon, ont i brösten men det har jag innan mens också. Inga andra symptom :S vet inte om jag vågar testa imorgon, det är cykeldag 33 och jag kan ha upp till 39 dagars cykel. Oftast runt 32-33 dock. 

Hur länge orkar man vänta, är frågan 😅

Svar på tråden BIM Oktober 2024