• Väntarpå4an

BIM Oktober 2024

Snorkfrökenhär skrev 2024-10-26 09:58:48 följande:

Spännande tider i tråden med eventuella svaga streck 🤩🙏🏻 Tummar hålles för er alla och mig själv.

Min temp steg idag igen, så det är verkligen ett fint sicksack mönster tempkurvan skapat den här gången 😂 

Verkligen spännande 🙏
    Wow så skönt med en temphöjning ❤️ vi hoppas sicksack mönstret fortsätter uppåt.
  • Väntarpå4an
    Björkskogen skrev 2024-10-27 05:15:17 följande:

Oskönt att vakna halv 5 pga vintertid 😆 
    Känner mig lite deppig nu, helt blankt på gravtest idag. Det jag ev såg igår va säkert bara skugga eller nåt.

Tempen ökade lite idag. Brösten är ömma och mina nipplar har skiftat över till typ lila 👀🙈 
    Äl+13. 
    Väntar mens imorgon/övermorgon. 

Samma här, blev en tidig morgon😅
    Tyvärr också samma med testet för mig. Tokblankt. Äl+12 så det borde ha visats sig 😞
  • Väntarpå4an
    Snorkfrökenhär skrev 2024-10-26 23:13:29 följande:
    Väntan mest hela tiden med andra ord 😆 Man är ju som i ingenmansland innan ÄL närmar sig så den väntan är nog ännu drygare än väntan på BIM. 
    Ja men gud ja, denna eviga väntan... antingen bim eller äl eller ett plus. Jag blir tokig ????
  • Väntarpå4an

Blev nog inget för mig denna månaden 😢

Tänkte testa rosenrot nästa månad, någon med erfarenhet av det? 

• Väntarpå4an
    Björkskogen skrev 2024-10-27 08:09:54 följande:
    Varför byter vi ens tid? Det är ju bara jobbigt 😂 
    Trist. Vet hur det känns. Vi får ladda för nästa äl ❤️ 🥳 
    Det är en bra fråga😅 så så så dumt att hålla på att ändra tiden. 

Ja super trist men men som du säger vi laddar om❤️
  • Väntarpå4an
    Snorkfrökenhär skrev 2024-10-27 08:35:05 följande:

Nej vad trist med blanka test 😔 Det är ju inte över förrän det är över men jag förstår hur ni tänker, man tycker det borde visas när man är så nära BIM?håller fortsatt tummarna ändå 🤞🏻💕

Vi vaknade 7.30 och förstod inte hur kan vi vara så pigga redan nu?! Sen trillade poletten ner att tiden dragits tillbaka en timme 😄 Det var ju annat när barnen var små, då blev det lååååång dag när klockan drogs tillbaka. Vårt första barn vaknade vid 05 sina första två år?!!! Så när det blev vintertid klev vi upp 04 😩

Det var ett helt annat liv verkligen, undrar ibland om vi verkligen vet vad vi vill in i igen, bebis och småbarnsliv, dålig med sömn, leka i sandlåda osv 😆

Haha håller med dig, tycker man att tidsskillnaden är ett problem nu så kan vi ju bara vänta ett år så får vi se vad vi säger då med en liten också🤣🤣 det får vara värt några till av krångel med sömn❤️
  • Väntarpå4an
    Siripiri skrev 2024-10-27 10:30:04 följande:
    Tråkigt :( 

någon novembergruppen upplevde typ mer äl-sekret av de, så jag har tagit ett piller om dagen denna cykeln, är på CD10 😊 Har ÄL på fredag om allt är som vanligt, inte känt någon direkt skillnad än, kanske mer allmänt att det känns som att jag kommer få en bra cykel.  Får se när man kommer ännu närmare ÄL☺️ 
    Spännande att se om det gör någon skillnad. Jag tänker att jag provar det nästa cykel också. Kan inte skada tänker jag 😊 du får gärna hålla mig uppdaterad 
  • Väntarpå4an
    Björkskogen skrev 2024-10-29 06:53:05 följande:
    Ja för fan! 😍 grattis ❤️🥳 
    Snorkfrökenhär skrev 2024-10-29 06:57:04 följande:
    Ååååh 😍 Jag skulle våga tro, GRATTIS 💕

Taaaack ❤️❤️❤️ ska ta ett nytt om 2 dagar så att det stegrar. Fick mf i juli så känner mig sååå rädd att det ska bli samma igen. Men så glad och chockad över detta plus😅❤️❤️
    Björkskogen skrev 2024-10-29 06:58:25 följande:

Drömde att tempen hade gått ner massor och fick mens. Va ganska inställd på att tempen skulle går ner idag när jag vakna.
    Men den har gått UPP 0.1 😂 jag fattar ingenting. Mensen skulle kommit igår. Kan jag har haft äl lite senare? 🤷?♀️

Ta ett teeeest 😍😍❤️ håller alla mina tummar och tår.
  • Väntarpå4an
    Björkskogen skrev 2024-10-29 07:41:07 följande:
    Ja jag ska åka på apoteket idag och köpa ett testa tidigt. Eller 2, så jag kan hetstesta idag och ta ett imorgon bitti 😂 
    Jaaaa det måste du och lika bra att köpa två🤣❤️ så spännande 🙏
    Snorkfrökenhär skrev 2024-10-29 07:57:16 följande:
    Äsch, här blir ju bilden så mörk och dålig? så ser den inte ut i mobilen 😆 Jaja, hoppas på fler plus här i dagarna för oss som är kvar 🙏🏻
    Ååååh jag hoppas sååå för dig. Det var lite mörkt på bilden och kvallen på FL suger så svårt att se. Men hoppas att strecket smyger sig starkare ❤️❤️

Jag var så negativ idag efter alla negativa tester i förra veckan🤣 var helt inställd på att detta också skulle vara det. Vi tittade tillsammans, såg inget först. Så jag sa snabbt "näpp tomt" sambon tog över testet och kollade grundligt och sa också att nä det ser tomt ut, varpå jag svarar syniskt "det är för att det är tomt" tar testet och tittar på det och börjar se något. And so long❤️❤️❤️

Min mamma är "medium" vi var hemma hos henne igår och hon har tidigare sagt till mig att i månadsskiftet okt/nov då kommer det. Igår sa hon "men är du inte gravid?" Och jag säger nej inte vad jag vet iaf och testerna är negativa. Då säger hon att om du inte är det så är det väääääldigt snart. Och så rätt hon hade ❤️🥰❤️🥰
  • Väntarpå4an
    Björkskogen skrev 2024-10-29 10:55:04 följande:

Blankt igen ???? tar ett imorgon oxå, om inte mensen kommit, men det lär va blankt. 
    Trist. Men det kommer fler chanser. 

Håller hoppet uppe🙏❤️ det känns ju lovande för dig
  • Väntarpå4an
    Snorkfrökenhär skrev 2024-10-29 11:13:08 följande:

Så fint att läsa 😍

Min mamma har gått till en som spår som säger att hon kommer bli mormor igen snart, jag hoppas det stämmer och att det är jag som gör henne till mormor igen 🙏🏻😄 NU, SNART. 

Lycka till med graviditeten 💕

Hoppas, hoppas, hoppas att det är du❤️❤️
    Tack 🥰❤️
  • Väntarpå4an

Det var på riktigt❤️❤️

Stannar kvar i gruppen och håller tummarna för er, hoppas det är en plussande vecka denna veckan🙏
  • Väntarpå4an
    Björkskogen skrev 2024-10-29 21:10:34 följande:
    Grattis!!!! 😍🥳 
    Snorkfrökenhär skrev 2024-10-29 21:16:38 följande:
    Så himla kul 🥳❤️ Extra bra med tydliga besked 😄 Vi hoppas det smittar av sig till oss andra 😍🙏🏻

Tack❤️❤️❤️
    Ska smitta er alla😅❤️🙏
  • Väntarpå4an
    Snorkfrökenhär skrev 2024-10-30 07:36:22 följande:
    Vilken tortyr 😆 Jaaa, det verkar ju som det mest logiska om ägglossningen var lite senare, hmmmm? Fortsätter hålla tummarna då 🤞🏻🥰

Jag fick då inga jätteklara besked heller. Testet är starkare idag än igår men fortfarande svagt. Vågade mig på att ta det digitala testet jag hade hemma men det sa inte gravid, slag i magen 😆 ÄL+11. Mensen brukar komma ÄL+11 eller ÄL+12? får väl se om mensen drar igång eller inte imorrn. Denna ovisshet 🙈

Bild på dagens test: 
    Det där strecket var tydligare idag😍 testa ta med digitalt på morgonen i morgon🙏 jag tror det är positivt 
  • Väntarpå4an
    Snorkfrökenhär skrev 2024-10-30 18:43:35 följande:

Åååh vad många nya test att analysera 😍 Jag kan ana svaga skuggor på vissa av era test, kanske att det är för tidigt. Vet exakt hur det är och känns. Tummarna hålles 🤞🏻💕

Jag vågade mig på ett digitalt nu ikväll? och titta 🥹🥰❤️

Men jaaaaa❤️❤️❤️❤️🥳 vad glad jag blir, GRATTTIS
  • Väntarpå4an
    Snorkfrökenhär skrev 2024-10-30 22:19:14 följande:

Jaaa, man oroar sig massor, men man får försöka tänka att de allra flesta graviditeter faktiskt går bra, att man väntar barn och inte missfall. Går ju inte påverka om det sker 🥺 Lättare sagt än gjort men man får försöka tänka så för annars blir det ju inget roligt alls.

För mig har det lättat lite när jag kring v 7-8 gjort ultraljud och sett att det faktiskt lever nåt där inne 🙈 Jag har i mina tidigare graviditeter inte haft symtom och inte känt mig gravid alls förrän senare. Men helt släppte aldrig oron för mig, och sen när bebisen är ute oroar man sig massor över om den andas osv. Livslångt oroande att skaffa barn 😅🥰

Håller med dig❤️ oron bara byts ut😅
    Jag bokade en tid för UL igår men tyvärr fick vi inte till en tidigare tid än v.9 (8+6). Hade gärna gått nån vecka innan. Men men
Svar på tråden BIM Oktober 2024