Björkskogen skrev 2024-10-29 07:41:07 följande:
Ja jag ska åka på apoteket idag och köpa ett testa tidigt. Eller 2, så jag kan hetstesta idag och ta ett imorgon bitti 😂
Jaaaa det måste du och lika bra att köpa två🤣❤️ så spännande 🙏
Snorkfrökenhär skrev 2024-10-29 07:57:16 följande:
Äsch, här blir ju bilden så mörk och dålig? så ser den inte ut i mobilen 😆 Jaja, hoppas på fler plus här i dagarna för oss som är kvar 🙏🏻
Ååååh jag hoppas sååå för dig. Det var lite mörkt på bilden och kvallen på FL suger så svårt att se. Men hoppas att strecket smyger sig starkare ❤️❤️
Jag var så negativ idag efter alla negativa tester i förra veckan🤣 var helt inställd på att detta också skulle vara det. Vi tittade tillsammans, såg inget först. Så jag sa snabbt "näpp tomt" sambon tog över testet och kollade grundligt och sa också att nä det ser tomt ut, varpå jag svarar syniskt "det är för att det är tomt" tar testet och tittar på det och börjar se något. And so long❤️❤️❤️
Min mamma är "medium" vi var hemma hos henne igår och hon har tidigare sagt till mig att i månadsskiftet okt/nov då kommer det. Igår sa hon "men är du inte gravid?" Och jag säger nej inte vad jag vet iaf och testerna är negativa. Då säger hon att om du inte är det så är det väääääldigt snart. Och så rätt hon hade ❤️🥰❤️🥰