Inlägg från: Snorkfrökenhär |Visa alla inlägg
  • Snorkfrökenhär

BIM Oktober 2024

Björkskogen skrev 2024-10-27 09:23:08 följande:
    Ja väldigt trist. Gav upp hoppet nu. Tänker inte testa mer utan väntar in mensen. Har den inte kommit nästa helg så testar jag då. 

Ja min yngsta va morgonpigg. Vi gjorde morgon kl 4 oxå när det blev vintertid. Värst va att jag fortsatte vakna astidigt fast jäntan växte ifrån det 😂 nu är hon 11 år och sover till typ kl10 medan jag är uppe redan runt 5  🙈 
    Gud vad jag önskar att jag också vore morgonpigg, men jag är oftast väldigt morgontrött 😆 kl 05 är väl lite väl kanske 🙈 men du kan ju hinna få mkt gjort under en förmiddag om du vill, eller bara en go lång härlig morgon för dig själv 🙌🏻 
  • Snorkfrökenhär
    cheryblossom skrev 2024-10-27 12:25:47 följande:

Negativa test (testa tidigt) och jag känner verkligen att mensen är på G. Laddar om och hoppar in i november-tråden istället. Kanske blir det ett plus som födelsedagspresent slutet av nov istället. Hjärta

Lycka till, vore ju en fin present 🤩
  • Snorkfrökenhär
    Björkskogen skrev 2024-10-28 06:15:11 följande:

Äl+14. Trodde tempen skulle börja droppa av idag. Men icke, samma som igår. Ingen nedåtgående trend än 🙈
    När droppar eran temp inför mens?  

Oftast droppar den precis innan mensen ska komma men ibland droppar den inte förrän efter mensen startat? lurigt för mig med andra ord 😆 

Min temp fortsätter med sitt sicksack-mönster. Väldigt hög igår, lite lägre idag 😅 
  • Snorkfrökenhär
    Björkskogen skrev 2024-10-28 07:03:00 följande:
    Okej bra då kan jag nog lägga det hoppet på hyllan 😂🙈 
    Jämförde med några gamla kurvor jag har från 2016/17. Följer dem ganska bra, ligger bara lite högre i temp nu. Några av de gamla kurvorna droppade faktiskt inte före mens. Däremot ofta 15 dagars luteal fas då. Så kan nog räkna med mens imorgon. 

Spännande 😅 
    Klart det fortfarande finns hopp. Hög temp är ju lovande, jag fortsätter hoppas åt dig 🤞🏻😄 Avis på din långa lutealfas, min är lite kortare? 

Sitter själv och hoppas att det jag känner av i tjejmagen beror på att nåt håller på att växa där och inte på pms 😂 Önsketänkande indeed 🙈 
  • Snorkfrökenhär
    Anonym (LillG) skrev 2024-10-28 09:36:36 följande:

Ni som har barn eller plussat. När slog de om för er till 3+ på clear blue? 

jag är på 5+2 idag men får fortfarande bara 2-3v.

Om jag minns rätt så stod det 2-3 direkt vid BIM och sen när jag kollade några dagar senare/en vecka max senare slog det om till +3. Kanske kan ha å göra med hur mkt hcg man har från start, vissa ligger ju lägre och andra högre utan att det är konstigt, är ju ett stort spann mellan vad som är normalt 😊

Grattis till graviditeten, hoppas allt går bra 💕
  • Snorkfrökenhär
    Anonym (LillG) skrev 2024-10-28 10:16:04 följande:

B

Bröt upp testet som ser ut såhär.. dag bim+10 dagar. Räknat på 28dagar cykel. Dag 38. Tycker de borde slått om redan :/

Du kanske haft ÄL senare än du tror? Långt ifrån alla har ju en 28 dagars cykel med ÄL prick på dag 14 😊
  • Snorkfrökenhär
    Björkskogen skrev 2024-10-28 11:39:07 följande:
    Joo, så länge inte mensen har kommit så hoppas man ju 😂 
    Kan lägga upp jämförelsen med de gamla. Den gula är nu, den är ju klart högre än de andra. 

Suverän temp 🤩 Jag hoppas det betyder PLUS Ser onekligen lovande ut iaf. Spännande 😄
  • Snorkfrökenhär
    Björkskogen skrev 2024-10-28 18:28:38 följande:
    Ja det är en snygg kurva. Men jag tvivlar ändå 😅 
    Jag relaterar, man håller sig skeptisk tills motsatsen bevisats 😄
  • Snorkfrökenhär

Min temp var så hög idag så appen ville inte ens registrera den? Mätte om två gånger men vad göra när jag uppenbarligen har högre temperatur 😆 Kanske den är ovanligt hög för att jag är förkyld? Men det var jag ju även igår. Sov lite oroligt på morgonsidan men det gör jag också ibland utan sån tempstegring. Så tråkigt, går ju inte analysera nåt 😆 

• Snorkfrökenhär
    Väntarpå4an skrev 2024-10-29 06:26:34 följande:

TJEJER!!!!! ❤️❤️❤️ VÅGAR jag tro???😭😭😭😭❤️❤️
    Ååååh 😍 Jag skulle våga tro, GRATTIS 💕
Svar på tråden BIM Oktober 2024