Inlägg från: Gaskarl |Visa alla inlägg
  • Gaskarl

Vad hände med det trevliga forumet?

Anonym (Håller med) skrev 2024-09-17 23:16:42 följande:

Trådar såsom den stora runktråden "intima bilder" t ex borde inte vara tillåtna på forumet. 

Just den tråden, som förr var en trevlig tråd, innan den omhändertogs av någon/några som bara hackar på alla som nuförtiden vågar lägga upp en bild. För var det komplimanger till dom som delade något.
  • Gaskarl
    Anonym (Skatan) skrev 2024-09-18 10:01:05 följande:

Tack för alla trevliga svar, konstruktiva dessutom. Ser nu att någon tummat ner på min trådstart. Vem gör ens så?? Jag förstår ju att tummarna i praktiken saknar betydelse, men det är också en nytt och vanligt fenomen. Allt, hur harmlöst det än är, ska tryckas tumme ner på. Tycker i ärlighetens namn att den funktionen kan tas bort, när den missbrukas så tydligt. 

Det kan tyvärr vara så att bara ditt nick gör att det blir en tumme ner, du kanske har skrivit något positivt eller deltagit i en tråd i sex och samlevnad, då är du dömd av de självutnämnda på FL, som har fått för sig att allt om sex är runktrådar, skrivna av Intels.
  • Gaskarl
    Anonym (Håller med) skrev 2024-09-18 11:30:19 följande:
    Det har aldrig varit en trevlig tråd. Det är en runktråd där män suktar efter nakna kvinnor för att ha som runkmaterial. 
    Förr var det alltid en trevlig ton där. Och både män och kvinnor la upp bilder av egen fri vilja.
    Och kvinnor gav rejäla komplimanger till män med vackra, muskulösa kroppar.
  • Gaskarl
    Anonym (Håller med) skrev 2024-09-18 12:08:25 följande:
    Den tråden är full med runknissar som utger sig för att vara kvinnor och kåtar upp varandra genom att kommentera varandras bilder. 
    Det är din upplevelse och du är inte norm, det finns andra som tycker annat.
    Och jag antar att du är en av de bokstavstroende som invaderat FL de senaste halvåret, bara för att missionera och störa "sex och samlevnadtrådarna." 
Svar på tråden Vad hände med det trevliga forumet?