• Anonym (Han med snygga tjejen)

Snygg men tråkig

Jag är tillsammans med en fantastisk snygg 33 årig kvinna. Hon är egentligen way out of my league rent utseendemässigt. Hon är otroligt snäll och verkar älska mig med hela hennes hjärta. Men hon är väldigt tråkig. Har ett stort bekräftelse behov. Är inte direkt allmänbildad. De få gånger vi har sex är det otroligt bra och jag har lite svårt att greppa att det faktiskt är jag som har sex med henne. När vi är ute får hon många blickar och hons känns nästan som någon typ av trofe. Kommer jag ångra mig om jag dumpar henne och på sikt hittar någon med en roligare personlighet?

• Svar på tråden Snygg men tråkig
  • Anonym (V)
    Anonym (Ditt val) skrev 2024-09-19 18:54:01 följande:
    Den mest attraktiva åldern är troligen mellan 20-30. Men ändå med en bullbakarfarmors mentalitet.
    I min bekantskapskrets finns folk i alla åldrar. De snyggaste är över 30 och över 40. Så din tes föll direkt. 
  • Anonym (Ditt val)
    Anonym (V) skrev 2024-09-19 19:01:58 följande:
    I min bekantskapskrets finns folk i alla åldrar. De snyggaste är över 30 och över 40. Så din tes föll direkt. 
    Dom snygga lär ha varit ännu snyggare när dom var 25.
  • Anonym (V)
    Anonym (Ditt val) skrev 2024-09-19 19:03:19 följande:
    Dom snygga lär ha varit ännu snyggare när dom var 25.

Absolut inte säkert. Många ser valpiga ut som yngre. Har hört från många att de började få beröm för utseende först senare i livet. 

Varför är du så besluten att övertyga att kvinnor blir fula med åldern.  Hur gammal är du själv?

• Anonym (Ditt val)
    Anonym (V) skrev 2024-09-19 19:10:15 följande:

Absolut inte säkert. Många ser valpiga ut som yngre. Har hört från många att de började få beröm för utseende först senare i livet. 

Varför är du så besluten att övertyga att kvinnor blir fula med åldern.  Hur gammal är du själv?

Jag är mer övertygad för egen del. Är 30+
  • Hjelm

Du förtjänar ju att ha tråkigt om du valt en partner enbart pga utseende.
    Då finns ju ingen kärlek i grund och botten.

• Anonym (V)
    Anonym (Ditt val) skrev 2024-09-19 19:26:00 följande:
    Jag är mer övertygad för egen del. Är 30+
    Eller så har du fått dåligt självförtroende . Har folk sagt du blivit ful? Du kanske ej hänger på samma ställe som du gjorde som du var yngre och därför ej får samma uppmärksamhet 
  • Anonym (Ditt val)
    Anonym (V) skrev 2024-09-19 19:28:06 följande:
    Eller så har du fått dåligt självförtroende . Har folk sagt du blivit ful? Du kanske ej hänger på samma ställe som du gjorde som du var yngre och därför ej får samma uppmärksamhet 
    Nu förstår jag inte ett smack av vad du säger om det nu inte bara är ett försök till någon slags förolämpning från din sida. Jag menar inte för egen del, jag menar kvinnor generellt.
  • Anonym (V)
    Anonym (Ditt val) skrev 2024-09-19 19:40:59 följande:
    Nu förstår jag inte ett smack av vad du säger om det nu inte bara är ett försök till någon slags förolämpning från din sida. Jag menar inte för egen del, jag menar kvinnor generellt.
    Du bokstavligen skrev -för min egen del

Så du är ej ful? Dåså då har du motbevisat din egen tes
  • Anonym (Ditt val)
    Anonym (V) skrev 2024-09-19 19:52:30 följande:
    Du bokstavligen skrev -för min egen del

Så du är ej ful? Dåså då har du motbevisat din egen tes
    Det är ingen tes. Det är vad folk generellt tycker.
  • Anonym (V)
    Anonym (Ditt val) skrev 2024-09-19 20:00:10 följande:
    Det är ingen tes. Det är vad folk generellt tycker.
    Vad är det för folk? Har du en vetenskaplig studie på detta? Eller har du frågat grabbarna i studentkorridoren?
Svar på tråden Snygg men tråkig