Letrozole, följas åt?
NU HÄNDE DET! Jag smäller av!!!
Se hur svaga strecken är på testa tidigt, ändå gravid 1-2 på digitalt!!! Stanna här nu ❤️❤️❤️
NU HÄNDE DET! Jag smäller av!!!
Se hur svaga strecken är på testa tidigt, ändå gravid 1-2 på digitalt!!! Stanna här nu ❤️❤️❤️
Nu kör vi gott folk, cykeldag 1 är här så på lördag kör jag igång med dubbeldos av letrozol 🙂
Ringde idag till fertilitetsmottagningen men visade sig att dem har stängt fram till och med 6 januari. Kommer kunna ringa först till dem på cykeldag 13. Men kör väl på som vanligt och tar ägglossningstest. Men nu till min fråga vilken cykeldag startar ni med ägglossningstesterna?
Har nu fått hem en basaltermometer och tänkt att tempa denna gången. Finns det någon app ni rekommenderar för det? 🙂
Hur går det för er allesammans?. Är själv just nu på cykeldag 10 och påbörjat ägglossningstestandet efter dubbeldos letrozol men inget i sikte ännu. Hade ju varit fantastiskt att få börja året med ägglosning så man iallafall kan känna sig ett steg närmare bebis.
Jag fick mens imorse, prick 14 dagar efter ÄL enligt test och app. Visst måste det betyda att jag faktiskt hade ÄL? 🥹
Grattis till er som blivit gravida och heja er som kämpar på!
Vi försöker få vårt första barn. Jag har PCOS och ingen naturlig ägglossning så jag ska testa letrozol för första gången om några veckor efter en kur med Provera. Har tidigare tagit Primolut men Provera ska tydligen ge fler biverkningar? Har någon av er tagit det?
Ska bli spännande med letrozol, funkar det inte efter 6 försök blir det ivf. Jag är 36 så har inte allt tid i världen på mig direkt. Jobbigt med all väntan med utredning först som tog flera månader...
Sådär nu har jag äntligen fått tag på fertilitetsmottagningen, var supersvåra att få tag på 77 samtal tutade upptaget sen äntligen lyckades jag komma till telefonsvararen så jag kunde lämna meddelande om att bli uppringd. Fick tid på torsdag kl 13.30 för ultraljud på cykeldag 15.
Känner mig rätt duktig idag, berättar för en kompis, min syster och chef angående ägglossninsstimuleringen. Känner mig så lättad på något sätt. Och dessutom skönt att chefen vet om det då jag behöver vara från jobbet vissa gånger för ultraljud osv.