Vad gör du för klara av att stanna i ett sexlöst förhållande?
Jag är medveten om att det finns många här som av olika anledningar lever i ett sexlöst förhållande. Jag är nyfiken på vad ni gör för att stå ut med sexlösheten?
Jag är medveten om att det finns många här som av olika anledningar lever i ett sexlöst förhållande. Jag är nyfiken på vad ni gör för att stå ut med sexlösheten?
Eftersom du egentligen vill ha ett sexliv är ju alla förslag bara en konstgjord andning som bara funkar en begränsad period. När du vänt på alla stenar finns inga alternativ kvar. När du accepterar den insikten kommer du hitta vägar ut.
Den fysiska sexlusten försvinner efter nåt år. Jag lever i ett äktenskap helt utan fysisk närhet och det är inte speciellt hälsosamt. All annan närhet försvann till slut också och då tar kärleken också slut.
Vet inte vad jag skulle ha gjort annorlunda, vi kämpade flera år men när det inte funkade så gav vi typ upp. Men utan att separera.
Detta är verkligen INGET att rekommendera.
Då r*nkande ger sådan jäkla ångest och påminner om att man inte har ett sexliv men sexuell frustration är jobbigt, så blir detta väldigt mycket enklare om du köper en fancy lösvagina med vibratorer till. Något som gör att r*nkandet blir överstökat så fort som möjligt.
Det minskar r*nkångesten.
Det löser ju inte hela din situation, men underlättar åtinstone en av sakerna i den.
Jag har sex med en annan upptagen som lider av brist.
Utan det hade jag nog varit skild redan.
Jag känner igen förtvivlan, även fast jag bara är i början av sexlösheten. Kan inte föreställa mig hur man känner efter några år. Är ny på familjeliv, så vet inte om det finns chattfunktion. Men vill du/någon bolla känslor och frustration så hör av dig! Kanske kan vi hitta nya idéer att nå ut till våra partners.
Den fysiska sexlusten försvinner efter nåt år. Jag lever i ett äktenskap helt utan fysisk närhet och det är inte speciellt hälsosamt. All annan närhet försvann till slut också och då tar kärleken också slut.
Vet inte vad jag skulle ha gjort annorlunda, vi kämpade flera år men när det inte funkade så gav vi typ upp. Men utan att separera.
Detta är verkligen INGET att rekommendera.
Jag tänker på det som är bra, anledningen till att jag stannar. Att det finns kvar och är värt det.