Inlägg från: Anonym (Billiga tanttrosor pa ICA) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Billiga tanttrosor pa ICA)

Sköna boxertrosor som inte glider in i rumpan?

Har du provat att kopa en storlek storre? Min erfarenhet ar att for sma underklader aker in i rumpan nar man ror sig. Man kanske tror att man har storlek 38, eftersom man alltid haft det, men i sjalva verket sa skulle storlek 40 passa battre idag, eftersom baken andrat form under arens gang (och kanske aven magomfanget).

Nar jag var pa besok i Sverige for ett antal ar sedan rakade det vara extrapris pa trosor pa ICA. Blev forvanad att det fanns trosor i en mataffar, men tankte att det kunde vara skont att slippa halla pa med tvatt under besoket, sa jag kopte 3st 3-pack. Visst var de fula och av tantmodell och jag kopte en storre storlek an vad jag trodde att jag behovde, eftersom storlekssystemet tydligen andrats lite, men pga lathet (att slippa tvatta) och att de var billiga sa slog jag till. Detta spontankop av fula, billiga tanttrosor pa ICA visade sig vara ett lyckokast. De satt jatteskont och var mina favorittrosor under lang tid. Sa mitt tips ar att vaga prova. Att fiska upp fula tanttrosor ur en billighetsbinge pa ICA, vem kunde tro att det skulle vara sa lyckat?

Svar på tråden Sköna boxertrosor som inte glider in i rumpan?