Inlägg från: NyfiknaAstrid92 |Visa alla inlägg
  • NyfiknaAstrid92

Söker porriga meddelanden

Varför måste det vara kvinnor om det bara är meddelanden du söker? Då kan snuskkalle lika gärna skriva porriga meddelanden till dig. Två lika desperata snubbar, det kan bli hur bra som helst!

• NyfiknaAstrid92
    Nyfiken79 skrev 2024-10-01 10:44:14 följande:

Ja nu handlar det ju om att jag gillar kvinnor och inte män och jag utgår ifrån att det finns kvinnor där ute som gillar män och som gillar att få små erotiska meddelanden ibland och även att få se och att visa upp sej.
    jag har full respekt för att inte alla gillar eller förstår ett sånt upplägg. 

Och du är så klart i en relation med en kvinna? Men vill ha lite spänning vid sidan om blöjbyten och annat som hör till den tråkiga vardagen. Din typ är riktigt tröttsam.
  • NyfiknaAstrid92
    Nyfiken79 skrev 2024-10-01 11:00:16 följande:

Nej jag är inte i ett förhållande hon har just lämnat mej så pga att jag känner mej lite ensam så söker jag detta som en liten tröst då jag tycker att träffa nån ny är för tidig. 

frågor på det ? 

Ingen fråga bara ett konstaterande om att du är sjukt patetisk.
  • NyfiknaAstrid92
    Nyfiken79 skrev 2024-10-01 11:25:46 följande:
    Och om jag hittar dom som kanske behöver bekräftelse på hur fina dom faktiskt är, som har blivit lämnade eller lever i en relation där dom blir ignorerade ?? 
    Hahahaha. Herregud, är du på riktigt? Jag förstår fullt ut varför du blev lämnad isåfall! Du behöver ingen att sexchatta med utan du behöver många timmar TERAPI.
  • NyfiknaAstrid92
    Anonym (Tänk om) skrev 2024-10-01 13:33:44 följande:
    Haha men nu blev det väl lite galet när du tänkte/skrev? Skulle någon känna sig bekräftade på hur fina de är genom att skriva sexmeddelande till en främling på nätet som just enbart är ute efter att skriva sexmeddelanden? Jag kan inte tänka mig något som skulle få mig att känna mig billigare, ärligt talat. Eller mer avtänd för den delen. Tänk om ff.
    Kåt och sinnesslö, Gud vad det rinner till där nere av den kombinationen!
Svar på tråden Söker porriga meddelanden