Pcos? Mens? Äl?
Fick häromdagen pcos diagnos pga väldigt oregelbunden mens
har 2 barn naturligt utan hjälp
och undrar nu om man kan ha äl utan mensen? Är de kroppsligt möjligt lix
Fick häromdagen pcos diagnos pga väldigt oregelbunden mens
har 2 barn naturligt utan hjälp
och undrar nu om man kan ha äl utan mensen? Är de kroppsligt möjligt lix
Man kan ha "mens" utan ägglossning. Rent medicinskt är det ingen mens då, men slemhinnan ger till slut upp om det aldrig blir någon ägglossning.
Däremot kan man _inte_ ha ägglossning utan mens. Har ett ägg släppt så kommer mensen ca 2 veckor senare.
Min senaste mens va 15e augusti så är på cykeldag 57 elr mer har helt ärligt tappat hoppet o slutat hålla koll till 100% för ca 2-3v sen va min slemhinna 7,4mm tjock så ja får hoppas den släpper inom snar framtid då jag har pcos o de så svårt veta.. om jag får ens men kan det ändå komma en äl sen elr är de helt kört? Flr jag har 2 barn ja fått med naturligt mens o äl sen innan
Du borde ju få mens och sen efter det nångång ägglossning. Är ju svårt att veta när/om ägglossningen kommer dock. Har också Pcos och har precis börjat försöka bli gravid igen. Men känns så svårt när man har så långa och oregelbundna cykler! 😕 Har du försökt länge?
jag har 2 väldigt täta barn det är 10 månader mellan dom så dom va verkligen mirakel! Jag har egen äl o mens men vääääldigt oregelbun mens dock?fick mitt andra barn 4 månader sen och hade 2 fina cyklar på 29 dagar o nu börjar hormoner o pcos spöka igen 😢 jag ber o hoppas varje dag efter min mens att komma verkligen har fått provera utskrivet ifall min mens ej kmr på 3 månader?
har du barn sen innan oså? Försökt länge?
jag har 2 väldigt täta barn det är 10 månader mellan dom så dom va verkligen mirakel! Jag har egen äl o mens men vääääldigt oregelbun mens dock?fick mitt andra barn 4 månader sen och hade 2 fina cyklar på 29 dagar o nu börjar hormoner o pcos spöka igen 😢 jag ber o hoppas varje dag efter min mens att komma verkligen har fått provera utskrivet ifall min mens ej kmr på 3 månader?
har du barn sen innan oså? Försökt länge?