Inlägg från: Anonym (Pj) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Pj)

Det saknas en kondom

Antingen får man välja att lite på sin partner eller inte att göra det. Mitt tips är att välja en av dessa: vara ihop och lite på hen, eller göra slut. Personligen skulle jag aldrig orkat med misstro och massa misstänksamhet, lita eller gör slut är mitt motto

• Anonym (Pj)
    Anonym (Mia) skrev 2024-10-07 16:09:32 följande:
    Även när du ser tecken som kan vara otrohet, men inte behöver vara det? 

Jag tycker att ett förhållande ska tåla även tuffa frågor. Är det inget så behöver man inte ta illa upp. Som jag fattar det är detta också första gången TS undrar. Det är annorlunda när man hela tiden blir misstrodd.

Men en sådan här sak hade jag absolut tagit upp. Man ska kunna lita på varandra, och det går åt båda håll. Dvs jag hoppas att TS kille vill att hon ska kunna lita på honom och då svarar han ärligt.

Och att lita på varandra betyder i mina ögon inte att blint lita på sin partner, dyker tveksamheter upp måste man kunna prata om det. 
    Jag litar blint på min partner /man, har inte sett eller upplevt något annat. Skulle aldrig leva ihop med någon jag inte haft förtroende för. 
  • Anonym (Pj)
    Anonym (Otrogen?) skrev 2024-10-07 16:10:39 följande:
    Behöver inte en predikan om tillit. Jag vet med mig att jag har mina issues. Han har sina issues. Vi alla har våra issues. Viktigaste är att vara öppen med sin partner om dem och prata om dem.
    Men då förstår jag inte varför din fråga är riktad till familjeliv - fråga din partner själv ifall du inte kan lita på honom.. Kommunikation är väl en viktig grundsten i ett förhållande. Och tillit 
Svar på tråden Det saknas en kondom