Inlägg från: Anonym (Toker) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Toker)

Det saknas en kondom

Kan vara otrogen. Men det kan ju även vara för att placera en kondom på strategisk plats om han vill sätta på dig en busskur eller något sådant.

• Anonym (Toker)

Vem fan runkar med kondom? Det är illa nog att behöva knulla med en...

Men ibland när man har sex så går en sönder. Du tar en ny. Du sliter upp kondomerna de ramlar ut på golvet. En försvinner.

Du tänker dig att sätta på tjejen på något rolig plats och vill ha en redo.

Eller så ska du träffa älskarinnan och är för snål för att köpa ett nytt paket.

Välj och vraka. Du behöver mer information för att veta något alls.

• Anonym (Toker)
    Anonym (Mia) skrev 2024-10-07 16:09:32 följande:
    Även när du ser tecken som kan vara otrohet, men inte behöver vara det? 

Jag tycker att ett förhållande ska tåla även tuffa frågor. Är det inget så behöver man inte ta illa upp. Som jag fattar det är detta också första gången TS undrar. Det är annorlunda när man hela tiden blir misstrodd.

Men en sådan här sak hade jag absolut tagit upp. Man ska kunna lita på varandra, och det går åt båda håll. Dvs jag hoppas att TS kille vill att hon ska kunna lita på honom och då svarar han ärligt.

Och att lita på varandra betyder i mina ögon inte att blint lita på sin partner, dyker tveksamheter upp måste man kunna prata om det. 
    Du.... Jag håller med dig. Men jag hade inte uppskattat en sådan fråga själv. Främst eftersom jag hade behövt komma på ett svar fort som fan!
  • Anonym (Toker)
    Anonym (J) skrev 2024-10-07 16:45:22 följande:

Man behöver ju inte anklaga det först man gör, utan säga ?hörru, det att det saknas en, vart är den? ? kolla reaktionen, där kan man märka jäkligt mycket . Blir han sur/ irriterad så är det ju något. Har han lagt en i bilen, ja okej, han hade den där för han ville försöka ligga med ts i bilen. 

Har han inget att dölja så blir han inte sur.

Blir inte sur för en sådan fråga, men jag skulle dröja med svaret. Problemet med att säga att den ligger någonstans är att den borde ligga där. Dvs du måste tänka igenom svaret.

Den kondomen.... Ja den ligger i... ehhh... vill du se den också? Jag sålde den till en knarkkurir som behövde den för att smuggla...

Ja, du förstår. Det tar några sekunder att hitta på en ursäkt. Så klart, blir du upprörd för frågan så skjuter du ju upp svaret lite. Kanske ska bli det nästa gång jag får den frågan.
  • Anonym (Toker)
    Anonym (Mia) skrev 2024-10-08 06:35:28 följande:
    Oj, du tror inte att det finns idioter till män?

Men om det är så , så kan TS lugnt fråga. Då har han inget att dölja. 
    Jag har tagit kondomer från hemma-förrådet för att använda till tillfälliga sexkontakter när jag levde i förhållande.

Men det upptäcktes aldrig. Men hade det bara funnits fyra kvar hade jag inte gjort så. när jag knullar så sliter jag upp förpackningarna. Har jag sönder en kondom tar en ny. Ingen ordning i förrådet med andra ord.

Hade väl kunnat upptäckas den vägen teoretiskt. Men det kom fram på andra sätt istället. Att jag var otrogen.
Svar på tråden Det saknas en kondom