Inlägg från: Rdlsgdl9922 |Visa alla inlägg
  • Rdlsgdl9922

Sex i relationen

Hur ofta är ni kåta på er sambo (man och kvinna relation är intressant för mig) och hur länge har ni varit ihop?

Vi har varit ihop i 4 år, bott tillsammans hela tiden, hade väldigt hett och mycket sex första månaderna som sakta men säkert blev färre och mindre. Nu har vi en två åring och jag blir väl kåt på sex 1 gång i månaden typ. Men jag kan bli kåt och vilja anonera till p@rr? Vad fan är felet på mig?

Min sambo är väldigt sugen på mig hela tiden och är världens snällaste bästa kille, han gör allt på jorden för mig. Men jag blir så ledsen att jag inte ger han det enda han önskar tillbaka från mig, att jag försöker vilja ha sex mer.. jag förstår ju att det tär på hans självförtroende.

Tror inte ens det är att vi har bebis som är problemet, för i tidigare relationer när vi varit ett par i mer än 2 år har oxå sexlusten som tidigare varit väldigt hög typ helt försvunnit. Det suger och jag vet inte vad jag kan göra för att förändra det, som jag såklart vill..

Vi har försökt komma med lösningar som hjälpt en del men ändå verkligen inte tillräckligt: han lyssnar heeelt hur jag vill ha sex, har bett han backa lite för han är väldigt mycket för fysisk beröring och det är absolut inte jag, han vet att jag vill ha det rent och känna mig fräsch för att ligga och det löser han så liksom han gör allt i sin makt för mig Men endå är inte där som jag läser för vissa par att dom är så kåta på varann varje dag.. 

• Svar på tråden Sex i relationen
  • Rdlsgdl9922
    Anonym (r) skrev 2024-10-20 16:37:09 följande:

vilken typ av lust, responsiv eller spontan lust?

Främst spontan!
  • Rdlsgdl9922
    Tecum skrev 2024-10-20 17:02:51 följande:

Eftersom du har lust och vill onanera är felet att du inte längre tänder på din kille, även om du tycker om och respekterar honom. Vad jag förstår har du haft samma problem i tidigare relationer?
    Inte mycket en utomstående kan göra eller säga, du äger problemet. Ni kan tydligen kommunicera om sex och han är lyhörd. Så du måste rannsaka dig själv, finns det något du saknar och går det att göra något åt? Eller kan du anpassa dig till verkligheten? Spänningen i att upptäcka en ny persons kropp och lust är ju inget alternativ så länge du vill vara kvar i nuvarande relation.

Hej, tack så myckt för svar!

Det är på ett sett skönt att veta att jag var såhär i mina 2 tidigare relationer också, för att jag vet att det inte är min sambo det är fel på liksom.. men jag vet heller inte vad jag kan göra med mig själv för jag saknar verkligen ingenting, han är jättebra i sängen och är otroligt mån om att jag ska njuta. 
Svar på tråden Sex i relationen