Inlägg från: Anonym (Killen) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Killen)

Är det vanligt att man är lite bi-nyfiken?

Anonym (Justin) skrev 2024-10-21 09:27:57 följande:

Jag är man och hetero, men fantiserar om att röra en annan mans kuk, runka honom, bli runkad. I alla chattar där jag får kontakt med andra män och vi fantiserar om trekanter och fyrkanter så är det nästan alltid så att även han fantiserar om det. Inte kyssas, inte åtrå en man, inte bli förälskad i en man, men kåt på hans kuk och han på min.

Har du tjej, och har du i så fall delat med dig om dina tankar med henne?

Det är inte helt ovanligt att man som kille drömmer om trekant med sin tjej och en extra kille. Inget romantiskt inblandat utan bara en extra kuk som leker tillsammans. 
  • Anonym (Killen)
    Anders 386 skrev 2024-10-22 11:52:25 följande:
    Känner typ samma sak. Kuken är intressant men inte mannen. Kan tycka det är lite extra spännande att kolla shemales/ladyboys eller typ sissytema med en man som smeker sin kvinnliga partners älskare. (cuckold)
    Är det något som du endast fantiserar om eller har du/ni några praktiska erfarenheter?
  • Anonym (Killen)
    Anonym (Justin) skrev 2024-10-22 16:11:32 följande:
    Ja, jag har delat med mig av mina fantasier med henne, som ofta handlar om att den extra mannen gör skönt för henne. Och mig. Hon tar inte illa upp, verkar bli lite upphetsad av tanken.
    Kul!

Är det något ni planerar att ta vidare, eller ska ni låta det fortsätta vara en fantasi?

Har liknande fantasier som jag delat med mig av till min fru, men hon blev nog mest förvånad tror jag. Inte direkt negativt men heller inte positivt inställd.
  • Anonym (Killen)
    Anonym (Justin) skrev 2024-10-23 16:47:09 följande:
    Nej, hon har varit avvisande när jag pratat om det. Tills vidare är det bara en fantasi i mitt - och kanske lite grann i hennes - huvud. Vi lyssnar bland annat på noveller som ofta handlar om otro och andra "förbjudna" erotiska äventyr, och hon gillar att lyssna på dem.

Om man vill att det ska gå längre så får man nog ta det väldigt varligt, bit för bit. Jag är inte säker på att jag vill det, men vi får väl se...
    Vissa saker ska man nog låta stanna vid fantasier, särskilt om man är tveksam. Samtidigt vill man ju inte gå miste om sådant som kan berika både sitt eget och partnerns liv ifall det blir bra.

Tror också att man ska ta det bit för bit. I ett tidigare förhållande blev det att en polare hamnade i samma säng som mig och min tjej när vi hade sex. Han var naken och satt/låg bredvid i sängen utan att vi hade någon fysisk kontakt, Var lite av en fyllegrej just den gången men det blev ändå en kul grej vi pratade om många gånger.

Däremot skulle jag hellre ha med en okänd kille än min polare om vi skulle gå längre. 
  • Anonym (Killen)
    Dal man skrev 2024-10-24 06:48:38 följande:

Jag är själv nyfiken på män,diskuterat detta med min kvinna om att ta in en man på trekant och prova hon blir heltänd på det,verkar vara väldigt vanligt att man kan tända på båda könen,se det som härliga sexuella möten bara,man måste ju inte bli kär för att ha sex.

Jag ser mig själv som extremt hetro men jag har med åldern insett att det till viss del beror på att jag blivit "programmerad" från början att allt annat än sex med tjejer är total tabu. 

Har en mer avslappnad inställning nu, även till sex i största allmänhet. Det behöver inte vara så stor grej som sagt, bara något man gör för att det är kul. 

Tittar ibland på porr tillsammans med frun och när hon får välja blir det oftast film med trekanter med två killar och en tjej. Från att inte ens ha funderat i de banorna har jag  kommit att tycka att det är väldigt intressant och upphetsande. 

Hur har era diskussioner varit, är det mer som fantasier eller något som ni planerar att genomföra?
Svar på tråden Är det vanligt att man är lite bi-nyfiken?