Inlägg från: Anonym (Kör) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Kör)

Jag är starkt emot abort förutom när..... Varför är alla svenskar för abort?

EpicF skrev 2024-10-27 22:11:16 följande:
    Dåså, kvinnan ska inte få bestämma över sin egna kropp. Då ska inte mannen heller få göra det. 

På måndag går du ts, raka vägen till läkare för att sterilisera dig. Du inger val och kan inte neka till detta då JAG har bestämt det. 
    Precis! Tvångssterelisera alla män fram tills den dagen de vill ha barn - då plockar vi spermier direkt ur pungen. Det är ju betydligt lättare och snabbare process än att genomgå 9 ofrivilliga månaders graviditet samt förlossning och rehabilitering som både kan vara farligt och är i 100% av fallen smärtsamt för kvinnor.

Om alla män slutade sprida sina spermier skulle inga ofrivilliga graviditeter som sen slutade i aborter ske!

Bra va, TS? 
  • Anonym (Kör)
    Anonym (Halvsvensk man) skrev 2024-10-29 10:47:35 följande:
    Adoptera bort det då eller gör er själv lämpliga genom att växa upp. 
    Varför svarar du inte på SK kommentar?
    "Om du verkligen vill stoppa alla aborter är det ju väldigt effektivt att dra åt spermiepåsarna på alla män inklusive din egen. Utan sperma-ingen risk för att det blir oplanerade graviditeter och simsalabim i princip inga aborter. 
    För det är väl det viktigaste ellet hur. Att inga själar mördas.
    Vad är väl ett litet ingrepp i sammanhanget då???
    Alla skulle kunna donera en skvätt innan så kan barn ändå bli till om det är så att det inte går att reversera ingreppet när det dags....
    Med din retorik skulle ju någon även kunna hävda att det är Guds vilja och anse att det får du helt enkelt böja dig för. För det står det i en bok som någon tecknat ner som hen hävdar är Guds ord.
    Det är den personens tro och om hen får tillräckligt många med sig så får du acceptera det.
    Du vill ju införa teokrati och då får du ju iskallt räkna med att någon annans tro kanske får företräde
    Guds vilja går före en egoistisk man som vill få kunna göra barn när helst han vill. 
    Eller så låter vi människor få tro vad de vill och avgöra själv hur den tron ska påverka dem och deras kroppar."
  • Anonym (Kör)
    Anonym (Halvsvensk man) skrev 2024-10-29 10:47:35 följande:
    Adoptera bort det då eller gör er själv lämpliga genom att växa upp. 
    Missade detta stycket i SK kommentar:

"Man skulle ju kunna hävda att du som alla män är potientiell våldtäktsman. Finns ingen garanti att du 
    och din snopp inte gör någon gravid. "

Seså, gå och gör en vasektomi nu - för barnens skull!
  • Anonym (Kör)
    Anonym (Vinklad tråd) skrev 2024-10-29 14:40:13 följande:
    Då borde även kvinnor tvångssteriliseras. 
    Om kvinnor inte skulle tillåta att män sprutar i deras vaginor så skulle det också bli färre ofriviliga graviditeter 
    Hahahha vi tvångssteriliserar kvinnor för ni män bölar och hundra år senare äger plantorna världen.

Fantastisk plan där!

Som sagt: knipsa männen och ni löser abortfrågan! 
  • Anonym (Kör)

Fortfarande inget svar på SKs kommentar:

"Man skulle ju kunna hävda att du som alla män är potientiell våldtäktsman. Finns ingen garanti att du 
    och din snopp inte gör någon gravid

Om du verkligen vill stoppa alla aborter är det ju väldigt effektivt att dra åt spermiepåsarna på alla män inklusive din egen. Utan sperma-ingen risk för att det blir oplanerade graviditeter och simsalabim i princip inga aborter. 
    För det är väl det viktigaste ellet hur. Att inga själar mördas.
    Vad är väl ett litet ingrepp i sammanhanget då???
    Alla skulle kunna donera en skvätt innan så kan barn ändå bli till om det är så att det inte går att reversera ingreppet när det dags....
    Med din retorik skulle ju någon även kunna hävda att det är Guds vilja och anse att det får du helt enkelt böja dig för. För det står det i en bok som någon tecknat ner som hen hävdar är Guds ord.
    Det är den personens tro och om hen får tillräckligt många med sig så får du acceptera det.
    Du vill ju införa teokrati och då får du ju iskallt räkna med att någon annans tro kanske får företräde
    Guds vilja går före en egoistisk man som vill få kunna göra barn när helst han vill. 
    Eller så låter vi människor få tro vad de vill och avgöra själv hur den tron ska påverka dem och deras kroppar."

• Anonym (Kör)
    Anonym (Halvsvensk man) skrev 2024-10-31 21:06:15 följande:
    Jag hotar ingen. Jag pratar om en demokratisk process som kommer föra dig dit där du hör hemma, så att du vet din plats i samhället. 
    Gör livet och alla foster en tjänst: boka vasektomi.

Att ni män sprider er sperma till höger och vänster är otroligt oansvarigt när ni VET att det kan bli ett liv som kanske slutar i abort för att du slarvat. Håll borta din smutsiga sperma från kvinnor. Det är det enda sättet att göra att aborter försvinner.
  • Anonym (Kör)
    Anonym (Jag tycker) skrev 2024-11-01 11:53:46 följande:
    Hur vet du att "halvsvensk man" är promiskuös och sprider sina spermier runt omkring i världen?
    Om halvsvensk man ska få gå och berätta för kvinnor hur vi ska leva kan jag också göra det.

Hur fan vet halvsvensk man att kvinnor som gör abort är är promiskuösa? 

Om du och han verkligen skulle brytt er om foster skulle ni knipsa så att det är två män färre på denna planet att sprida sina spermier som kan leda till foster som blir aborterade.
  • Anonym (Kör)
    EpicF skrev 2024-11-03 22:30:48 följande:
    Vad vill du ha sagt? 

Jag skrev för övrigt sk mens, eftersom man kan få en regelbunden liten blödning precis som man har med mens. Denna kan man misstolka som mens om man inte vet att man är gravid. 

Sedan är Kronans Apotek en bra källa.... 
    Varför har du ens en åsikt? Livmoders-avund much.

Ingen livmoder - ingen åsikt!

Schas!
  • Anonym (Kör)
    EpicF skrev 2024-11-03 22:45:45 följande:
    Nej, män kan inte bli gravid.

Kvinnan bestämmer över sin egna kropp, i alla avseenden. Mannen bestämmer över sin kropp, i alla avseenden. 

Om männen inte vill ha barn så kan de sterilisera sig. Ett mycket enkelt ingrepp. Eller alltid använda kondom. 
    K
    Länkade fel!! Det var inte till dig - sorry!
Svar på tråden Jag är starkt emot abort förutom när..... Varför är alla svenskar för abort?