• Anonym (Jösses)

Är på bim -3 .

Tycker jag ser en skugga men  det är för nära kontrollstrecket? Någon som har erfarenheter av dessa test?

• Svar på tråden Är på bim -3 .
  • Rdlsgdl9922
    Anonym (Saltakatten) skrev 2024-10-29 13:34:01 följande:
    Hade varit sjukt kul om det är på riktigt och inte bara ett spökstreck 😍🤞🏻 Lite extra hoppfullt att nån annan ser. Får väl se imorrn 😅

Har du testat nåt eller kan du ha is i magen?

Håller tummarna!! Uppdatera imorgon!! :D

Jag har testat, tyckte jag såg superduper svagt streck igår men det var väldigt nära kontrollstrecket.

Idag kollade jag snabbt och hann inte riktigt analysera ordentligt men inget som syntes på rak arm :)

Fick MF i början av oktober så detta blir pang bom på igen :D

• Anonym (Saltakatten)
    Rdlsgdl9922 skrev 2024-10-29 13:51:17 följande:

Håller tummarna!! Uppdatera imorgon!! :D

Jag har testat, tyckte jag såg superduper svagt streck igår men det var väldigt nära kontrollstrecket.

Idag kollade jag snabbt och hann inte riktigt analysera ordentligt men inget som syntes på rak arm :)

Fick MF i början av oktober så detta blir pang bom på igen :D

Då håller jag tummarna för dig extra hårt att det är nu det händer och att det inte blir fler missfall 🙏🏻💕 

Haha, jag uppdaterar 🙈 

PcosKärring skrev 2024-10-29 13:56:02 följande:

SALTAKATTENA! svarade du mig oxå? 🤩🤗😍

Jaa, tycker ditt test ser positivt ut 🥳💕
  • Anonym (Jösses)

Hur har det gått för er? Bim-1 idag , jag har inte testat något mer. Tänkte vänta tills efter bim. Fortfarande ömma bröst och molvärk.

• Anonym (Saltakatten)
    Anonym (Jösses) skrev 2024-10-30 07:15:27 följande:

Hur har det gått för er? Bim-1 idag , jag har inte testat något mer. Tänkte vänta tills efter bim. Fortfarande ömma bröst och molvärk.

Fortfarande svagt streck här, men fullt synligt 🥹🙏🏻 Håller tummarna att det ska öka i styrka så jag kan lita på det. 
  • Rdlsgdl9922
    Anonym (Jösses) skrev 2024-10-30 07:15:27 följande:

Bim-2 idag, blankt på RFSU vanliga test med morgonurin idag och ej gravid på CBs digitala igår eftermiddag. Så jag vet inte, kanske bara är att ge upp hoppet Rynkar på näsan

Sist jag plussade (som dock slutade i MF) var det blankt dagen innan BIM men streck (ganska svagt) på BIM..Skäms
  • Rdlsgdl9922
    Anonym (Saltakatten) skrev 2024-10-30 08:39:47 följande:
    Fortfarande svagt streck här, men fullt synligt 🥹🙏🏻 Håller tummarna att det ska öka i styrka så jag kan lita på det. 
    Heja!! <3

Ska du prova digitalt något? Glad
  • Anonym (Saltakatten)
    Rdlsgdl9922 skrev 2024-10-30 09:05:10 följande:
    Heja!! <3

Ska du prova digitalt något? Glad
    Eventuellt tar jag mig iväg idag så jag kan köpa ett digitalt. Är plågsamt att vara så ovetandes, raka besked tack 😅 Fortfarande bara på ÄL+11 och många plussar ju inte förrän senare så jag försöker tänka så. Jag inbillar mig inte strecken, dom syns. Alltid nåt 🙏🏻😅 Igår fick jag starkare streck på em, kanske kollar senare idag igen 🙈
  • Rdlsgdl9922
    Anonym (Saltakatten) skrev 2024-10-30 09:26:43 följande:
    Eventuellt tar jag mig iväg idag så jag kan köpa ett digitalt. Är plågsamt att vara så ovetandes, raka besked tack 😅 Fortfarande bara på ÄL+11 och många plussar ju inte förrän senare så jag försöker tänka så. Jag inbillar mig inte strecken, dom syns. Alltid nåt 🙏🏻😅 Igår fick jag starkare streck på em, kanske kollar senare idag igen 🙈
    Men dåså, GRATTIS!! Hjärta
  • Anonym (Saltakatten)
    Rdlsgdl9922 skrev 2024-10-30 09:37:30 följande:
    Men dåså, GRATTIS!! Hjärta
    Tack 🥰 men jag själv vågar fasiken inte tro på det än men ganska hoppfull 🥹🙏🏻💕 Aldrig fått sånna här streck förut, alltid varit blanka streck men jag är bra nojjig alltså 🙈
  • Anonym (K Anonym)
    Vad tror ni om dessa test? Pos eller Neg? Olika test från cb men samma modell + apotek hjärtats. 

• drömmenomfamiljelivet

Åhh så spännande med alla tester!!😍
    vill någon hjälpa mig att tolka mina?

enligt mina beräkningar så var jag igår 10dpo (översta testet) och 11dpo idag (nedersta testet). Fick dra ner ljusstyrkan för att man bättre skulle se på bild😍
  • Anonym (K Anonym)
    drömmenomfamiljelivet skrev 2024-10-30 11:37:32 följande:

enligt mina beräkningar så var jag igår 10dpo (översta testet) och 11dpo idag (nedersta testet). Fick dra ner ljusstyrkan för att man bättre skulle se på bild😍
    Negativt tyvärr 😕 Testa om några dagar igen! 
  • Rdlsgdl9922
    Anonym (K Anonym) skrev 2024-10-30 10:28:46 följande:
    Vad tror ni om dessa test? Pos eller Neg? Olika test från cb men samma modell + apotek hjärtats. 
    Ser tyvärr ingenting Rynkar på näsan prova igen imorgon <3
  • Rdlsgdl9922
    drömmenomfamiljelivet skrev 2024-10-30 11:37:32 följande:

Ser tyvärr ingenting Rynkar på näsan prova igen imorn och uppdatera <3
  • Anonym (K Anonym)
    Rdlsgdl9922 skrev 2024-10-30 12:02:48 följande:
    Ser tyvärr ingenting Rynkar på näsan prova igen imorgon <3
    Tack för svar! Det verkar vara lite 50/50, hälften ser, andra halvan inte. Tänkte se om mensen kommer som är beräknad någongång mellan idag och den 2a. Har mensen inte kommit innan dess så testar jag igen 💞
  • Rdlsgdl9922
    Anonym (K Anonym) skrev 2024-10-30 12:59:50 följande:
    Tack för svar! Det verkar vara lite 50/50, hälften ser, andra halvan inte. Tänkte se om mensen kommer som är beräknad någongång mellan idag och den 2a. Har mensen inte kommit innan dess så testar jag igen 💞
    Det kan ju vara svårt och få med på bild oxå. Jag håller tummarna, du får uppdatera :) <3
Svar på tråden Är på bim -3 .