Märklig KK-relation
Nu håller jag inte riktigt med "Giftskåneman"...
För mig så är det inte en "hårfin" gräns mellan KK och särbo. Möjligen är gränsen hårfin om man inte har gjort upp sinsemellan vilket slags "förhållande" man har, eller har intresse av att ha. Och gör man inte det så kullkastar man liksom den gängse definitionen av dessa olika slags relationsbenämningar som somliga använder...
Börjar man kalla varandra, eller pratar om sin relation i termer av särbo, då är man mer än bara "kk's".
Det är långt ifrån alla "kk's" som umgås utanför sängen. Visst, möjligen kanske man hookar upp på något uteställe efter en sen utekväll, för båda är sugna på lite kravlöst sex. Eller så hörs man efter jobbet en tisdagskväll och undrar om man får svänga förbi...
Kravlöst! Det är liksom poängen. Får man ingen svar på "tisdagskvällen", så får man inget. Det ska man liksom inte börja grina över...
Och i detta fall så verkar ju inte ens förhållandet ha utvecklats till ett s k "kk-förhållande"... givet att TS inte är intresserad av det, och de har endast haft sex en gång, vid ett tillfälle. Mannen har ju gjort tydligt att han endast är intresserad av att träffas för att ha sex. Visst, klart man kan mysa i soffan en stund... både innan och efter. Men poängen med att träffas är att ha sex.
Nu verkar ju TS ha sagt att hon inte är intresserad av något dylikt upplägg. Fine. Att killen fortsätter att skicka korta meddelanden. Tjaa, det är väl för att han fortfarande hoppas, att han vill ha sex...
Varken mer eller mindre... och inte speciellt förbryllande enligt mig.
Det bästa TS kan göra är att undvika att svara. Följ inte upp någon mer konversation helt enkelt...
Det är inte raketforskning vi snackar om...