• Anonym (B)

Saknas attraktion ?

Det behöver inte handla om utseende utan kan bero på annat. Hur är er relation? Har den blivit en trist vardag där ni inte tar er tid att visa uppskattning för varandra? Är ni samarbetspartners i Familjen AB snarare än ett kärlekspar? 

• Anonym (B)
    Nyggan67 skrev 2024-11-03 14:21:38 följande:

Och varför skulle Robs inlägg (svar på din fråga) anmälas? Tål vi inte att diskutera här inne? Faktum är att majoriteten män föredrar en lagom fast och vältränad kvinna, detta har det gjorts undersökningar om. Jag vågar också lova att majoriteten av både kvinnor och män som fläskat till sig mår dåligt själva. 

Visst, det finns säkert både män och kvinnor som gillar lite hull, men slapp mage, slappa lår, bingovingar under armarna...det är ju faktiskt inte särskilt attraktivt...

Och bara för att Rob frågar om du gått upp i vikt, så skriver någon här att han hetsar till undervikt...alltså hallå, ta ett djupt andetag och slappna av lite...

TS har svarat nej på frågan. Så den diskussionen kan läggas åt sidan nu, oavsett.
  • Anonym (B)
    Anonym (Förvirrad) skrev 2024-11-03 14:16:38 följande:
    Samarbetspartner i familjen AB. Han håller på att bli utbränd, fått IBS och mår väl riktigt dåligt i största allmänhet. Deprimerad säger läkaren.
    Ja, då beror det ju knappast på din fysik. När man är deprimerad brukar sexlusten vara låg eller obefintlig. Så det är nog åtrån generellt som tryter, inte bara åtrån till dig specifikt. 

Han behöver må bra igen för att det ska kunna bli någon fart på ert sexliv.
  • Anonym (B)
    Anonym (Förvirrad) skrev 2024-11-03 14:38:32 följande:
    Då kanske det inte handlar om mig då. Jag har nog tagit det väldigt personligt när han bara kommer hem efter jobbet och går in i sovrummet och lägger sig och vill inte vara ifred. Han vill inte äta med mig och barnen och det enda han fokuserar på är jobbet och sedan är det som att bo med ett spöke. 
    Du ska verkligen inte ta det personligt. Han är fullkomligt slutkörd och orkar inte mer än jobbet.

Jag hoppas att ni får all hjälp ni behöver! Kanske borde han vara sjukskriven ett tag, på hel- eller deltid?
  • Anonym (B)
    Cox Orange skrev 2024-11-03 16:21:17 följande:

Har du åldrats ovärdigt eller missköter du hygienen?

Det är inte TS som har förändrats. Mannen är utbränd och deprimerad. 
Svar på tråden Saknas attraktion ?