• Eurydike

Vågar inte gå till massage

Anonym (massage) skrev 2024-11-03 23:12:09 följande:
    Tack för din kommentar. Snällt sagt. 
    Jag behövde någon som hjälper mig se möjligheter och inte ser mig som ett freak. Det har jag ju redan gjort med mig själv. Skulle ju betala mycket för att slippa problemet och va som alla andra.

Såklart inte man gör något sexuellt. Jag skulle hellre gömma mig i hörnet och be tusen ggr om ursäkt. 
    Du kan ju ligga kvar lite extra länge på mage om det skulle hända och låtsas att du är seg efter massagen. Om jag vore du hade jag börjat med en manlig massör bara för att det hade känts mindre laddat.
  • Eurydike
    Anonym (C) skrev 2024-11-04 10:06:31 följande:
    Jag citerade inte TS utan anonym(/). och han gick på massage för att få uppleva kvinnlig beröring.
    Tror de flesta njuter av att få massage och går dit för att få uppleva beröring.
  • Eurydike
    Anonym (C) skrev 2024-11-04 10:12:15 följande:
    Det är ganska uppenbart att han går dit för att han inte får KVINNLIG beröring på annat sätt. Det är en j-a skillnad kring varför vanligt folk går för att få massage.
    Jaha? Och? Går man till en man så går man dit för att få uppleva manlig beröring och går man till en kvinna så går man dit för att få uppleva kvinnlig beröring.
  • Eurydike
    Anonym (C) skrev 2024-11-04 10:18:02 följande:
    Man går dit för att få massage och inte för att hitta substitut för att ingen kvinna vill röra honom. Jag går och får massage för att jag vill bli masserad, inte för att en man ska känna på mig. Du kanske har andra avsikter med massagen?
    Hur någons liv ser ut utanför massagerummet lägger jag mig inte i. Alla som går dit köper samma tjänst och så länge man inte går över någon gräns och gör något opassande så bryr jag mig inte om varför personen går dit.
  • Eurydike
    Anonym (S) skrev 2024-11-04 12:03:58 följande:
    I like you,,,🌺
    Tack så mycket! Vad fint skrivet 🌸
Svar på tråden Vågar inte gå till massage