• Anonym (J)

Vågar inte gå till massage

Anonym (Massageterapeut) skrev 2024-11-03 18:32:29 följande:

Nu är jag massageterapeut och behandlar mest folk med skador, men om du får stånd, så tycker jag att du ska stanna hemma faktiskt. Det vore väldigt obekvämt och äcklande om det skulle hända. Om du har ett problem som du verkligen behöver hjälp med, gå till en man, om det hjälper.

Låter som du är oseriös. T.o.m jag som inte är utbildad och kvinna förstår att en erektion är inget en man alltid kan kontrollera. Får en man stånd och inte försöker göra några närmanden och tycker det är lite pinsamt så är det väl absolut ingen fara. Däremot om en man försöker göra något närmande då är det inte alls okej.
  • Anonym (J)
    Anonym (Min massagestory) skrev 2024-11-04 11:14:03 följande:

Har gått på massage en gång efter tips från en kollega som sa att "hon är skitbra". Det var en jäkligt skum upplevelse. Dels såg hon väldigt bra ut (vilket kanske inte är skumt i sig, men jag reagerade på det) och dels tog hon emot i morgonrock. 

Var skum stämning på nåt sätt och när jag vände mig på mage var hon naken. Det var uppenbart inte bara massage det handlade om så behövde gå därifrån. Men stånd hade jag.

Fy vad creepy. Hoppas du anmälde det. Hade min man eller jag vart med om något sådant hade jag ringt till kliniken och fråga vad fan dom håller på med, sen hade jag anmält det. Sjukt ju.  
Svar på tråden Vågar inte gå till massage