Pressen jag lägger på mig själv
I snart 2 år har jag haft en relation med en fantastisk fin tjej/kvina. Innan denna relation var jag i ett långvarigt förhållande i drygt 15 år. Förutom några kortare relationer under tonåren har jag bara haft sex med min exfru. Min nya partner har mest haft kortare relationer och har haft sex med minst 30 killar/män innan mig. Hon gillar att prata först och tänka sen så därför har hon berättat om massor av situationer och killar.
Hennes fria inställning till sex har gjort att jag alltid får sådan prestatiånsångest när vi ska till att ha sex. Det gör ofta att jag slaknar eller inte blir tillräckligt hård och det får mig mer och mer att dra mig undan från sex. Jag hade aldrig dessa problem med mitt ex. Då var jag alltid stenhård.
Jag är inte välutrustad som en Afrikan eller lika avancerad eller dominant som någon av hennes tidigare fuckboys. Jag är bara en vanlig tråkig man som hon på något sätt fattat tycke för.
Jag är inte välutrustad som en Afrikan eller lika avancerad eller dominant som någon av hennes tidigare fuckboys. Jag är bara en vanlig tråkig man som hon på något sätt fattat tycke för.
Hon har en kropp som jag verkligen tänder på men mina hjärnspöken är så otroligt jobbiga. Det här känns också som ett ämne som man inte kan prata med någon om. Ibland funderar jag på om jag i smyg ska försöka träffa någon annan bara för att se om "den" funkar som den ska då.