Anonym (K..Y) skrev 2024-11-06 22:54:29 följande:
Tack för dina ord :).. det värmer lite själen och att bolla tankar med de som känner likadant är bara trevligt..
Träning.. har börjat träna och det boostar upp mitt självförtroendet.. fast man känner sig vilse som en ny kläckt kyckling 😅.. vill känna mig stark och må bra.. delvis kanske de tar bort lite av frustrationen😜..
Han tycker det är jobbigt. Han märker själv att lusten inte är där. Jag slutade jaga efter honom.. är en väldigt touchi och verbal person, jag vet vad jag vill och när mitt sug är där vill jag ha det då.. jag kan skita I vem som är i närheten ????. Viskar ord, smeker, visar att jag vill ha honom.. men det har jag nu varit tillbakadragen med.. känns onaturlig..
Mina fantasier stannar inte där och frustrationen växer i perioder..
That delicious but tormenting fealing 🥵
Tack själv för att du vill svara.🤗 Ja, det är alltid skönt att få bolla sina tankar o idéer med någon. Precis som du säger, med någon trevlig. För det tycker jag att du är också.
Va kul att träning är en sak som du har börjat med och att det ger dig nåt. Hahaha ja, det är alltid så när man börjar med nåt som man inte har hållit på med tidigare.😅 Ja, delvis är väl rätta ordet!🤭 Det är klart att tankarna finns där men du kanske får lite paus från dem en liten stund - det kan ju vara skönt.😉
Vad tycker du tex om ev. öppet förhållande? Förstår att dina kärlekskänslor till honom är starka. Men jag vet att många öppnar upp sina förhållanden för att ge varann det man inte kan ge till varann.
Låter faktiskt inte bra att du har blivit tillbakadragen och att det hämmar dig. Ja, jag är själv likadan - behöver känna och ta samt att jag älskar att vara öppen o verbal.
Ja, det är rätt självklart att frustrationen ökar och att tankarna/fantasierna flödar för fulla muggar.🙈🤭