• Anonym (K..Y)

Nattens tankar

Jag (f38) är mer K@T än min man.
    Det finns dagar jag känner att jag kommer sprickas om han inte gör nått eller vill något!

Min hjärna går i 1000 tankar på allt som går att göra och vill göra med honom..
    Men senaste tiden kan jag inte låta bli att tänka på hur andra män skulle kunna tillfredsställa mina behov.

Jag älskar honom och sex är viktig för mig.. det är där jag kan släppa kontrollen helt. Min restart knappe.

Sex är sex..
    Kärlek med sex är extastisk 
    Men sex utan kärlek kan väl oxå vara/bli extatisk..

• Svar på tråden Nattens tankar
  • Bingen
    Anonym (K..Y) skrev 2024-11-06 22:54:29 följande:
    Tack för dina ord :).. det värmer lite själen och att bolla tankar med de som känner likadant är bara trevligt..

Träning.. har börjat träna och det boostar upp mitt självförtroendet.. fast man känner sig vilse som en ny kläckt kyckling 😅.. vill känna mig stark och må bra.. delvis kanske de tar bort lite av frustrationen😜..

Han tycker det är jobbigt. Han märker själv att lusten inte är där. Jag slutade jaga efter honom.. är en väldigt touchi och verbal person, jag vet vad jag vill och när mitt sug är där vill jag ha det då.. jag kan skita I vem som är i närheten ????. Viskar ord, smeker, visar att jag vill ha honom.. men det har jag nu varit tillbakadragen med.. känns onaturlig.. 

Mina fantasier stannar inte där och frustrationen växer i perioder..

That delicious but tormenting fealing 🥵
    Tack själv för att du vill svara.🤗 Ja, det är alltid skönt att få bolla sina tankar o idéer med någon. Precis som du säger, med någon trevlig. För det tycker jag att du är också.

Va kul att träning är en sak som du har börjat med och att det ger dig nåt. Hahaha ja, det är alltid så när man börjar med nåt som man inte har hållit på med tidigare.😅 Ja, delvis är väl rätta ordet!🤭 Det är klart att tankarna finns där men du kanske får lite paus från dem en liten stund - det kan ju vara skönt.😉

Vad tycker du tex om ev. öppet förhållande? Förstår att dina kärlekskänslor till honom är starka. Men jag vet att många öppnar upp sina förhållanden för att ge varann det man inte kan ge till varann.

Låter faktiskt inte bra att du har blivit tillbakadragen och att det hämmar dig. Ja, jag är själv likadan - behöver känna och ta samt att jag älskar att vara öppen o verbal.

Ja, det är rätt självklart att frustrationen ökar och att tankarna/fantasierna flödar för fulla muggar.🙈🤭
  • Anonym (K..Y)
    Bingen skrev 2024-11-06 23:13:32 följande:
    Tack själv för att du vill svara.🤗 Ja, det är alltid skönt att få bolla sina tankar o idéer med någon. Precis som du säger, med någon trevlig. För det tycker jag att du är också.

Va kul att träning är en sak som du har börjat med och att det ger dig nåt. Hahaha ja, det är alltid så när man börjar med nåt som man inte har hållit på med tidigare.😅 Ja, delvis är väl rätta ordet!🤭 Det är klart att tankarna finns där men du kanske får lite paus från dem en liten stund - det kan ju vara skönt.😉

Vad tycker du tex om ev. öppet förhållande? Förstår att dina kärlekskänslor till honom är starka. Men jag vet att många öppnar upp sina förhållanden för att ge varann det man inte kan ge till varann.

Låter faktiskt inte bra att du har blivit tillbakadragen och att det hämmar dig. Ja, jag är själv likadan - behöver känna och ta samt att jag älskar att vara öppen o verbal.

Ja, det är rätt självklart att frustrationen ökar och att tankarna/fantasierna flödar för fulla muggar.🙈🤭

Ja haha.. men det är tur att de har maskiner färdiga för att bara köra😅.. får trötta ut mig..
    Vi har pratat om det, vi har halvtestat det isch.. vi tänkte träffa andra ihop och på hans initiativ så fick jag leka med 2 olika män på två olika tillfällen med honom där.. han ville testa sina gränser.. sexigaste jag varit med om!!! Men det tog slut och sen backade han.. han hade inte den energin längre så vi stängde den.. han pratar om andra män när vi har sex och jag kan prata om andra tjeje😜.. hej jag är nyfiken på att se honom bli vild med andra!!
    Dess djuriska sida.. ahh.. när de inte finns nått annat än den euforiska känslan mellan två individer..mmm
    Ja u get it😜😅

Nae det är inte det..därav träningen ..

Haha.. japp.. den känslan av hetta som bildas runt halsen.. när hjärtat pulserar.. ouff..🥵????..
  • Meddelande borttaget
  • Kunniglingvist

Har inte haft tid till familjeliv så mycket senaste sen du startade tråden. Jag känner igen mig rätt väl i din sits. Min partner känns lik din på ett sätt. Lite blir det nog också för den som inte känner lust så ofta att det blir större press. De känner sin egen sexuella otillräcklighet och blir sänkt av det. Man försöker att inte pressa men vetskapen finns där alltid, osagt, kvävande. Det enda man vill är att ha sin partner.

Istället tar man sig till gymmet för att maskera sitt behov, för att bli av med energin. Men att bli passiv hör inte till den man är och vissa stunder frågar man sig varför låter jag mig själv inte ha något mer än så här. Varför är mina behov inte viktiga längre. Själv har jag höjt det, varit ärlig och sagt att jag inte mår riktigt bra, att jag behöver bli bekräftad sexuellt. Att jag inte egentligen vill ha någon annan men inte heller vill sätta press på sex i relationen. Kanske inte just så, sa nog det lite smidigare. Hon sa typ att jag förtjänar att bli tillfredsställd, att jag får träffa någon annan för sex, enbart sex. Jag söker ingen, försöker leva med situationen. Men känns bättre att varit ärlig i alla fall.

Din partner känns på något sätt som någon du kan hitta en lösning med. Det känns som han har potential. Även om han inte kanske kommer att hitta lusten som förr bara hux flux. 

Sen kan jag säga, även om jag dels fått tillåtelse blir jag ändå frestad av det förbjudna. Ju mer förbjudet det känns ju mer tänker jag på det. Man hinner bli lite galen

• Bingen
    Anonym (K..Y) skrev 2024-11-06 23:33:21 följande:

Ja haha.. men det är tur att de har maskiner färdiga för att bara köra😅.. får trötta ut mig..
    Vi har pratat om det, vi har halvtestat det isch.. vi tänkte träffa andra ihop och på hans initiativ så fick jag leka med 2 olika män på två olika tillfällen med honom där.. han ville testa sina gränser.. sexigaste jag varit med om!!! Men det tog slut och sen backade han.. han hade inte den energin längre så vi stängde den.. han pratar om andra män när vi har sex och jag kan prata om andra tjeje😜.. hej jag är nyfiken på att se honom bli vild med andra!!
    Dess djuriska sida.. ahh.. när de inte finns nått annat än den euforiska känslan mellan två individer..mmm
    Ja u get it😜😅

Nae det är inte det..därav träningen ..

Haha.. japp.. den känslan av hetta som bildas runt halsen.. när hjärtat pulserar.. ouff..🥵????..
    Trevligt! Men då verkar det som att ni har lyft upp olika idéer ändå exempel att träffa andra men att ni båda är med. Har du lyft upp det igen? Kan du på nåt sätt få han intresserad för att kanske komma närmare den idén? Om detta är nåt så kanske det kan ge bränsle för er båda.
    Jag kanske tolkar fel, men jag uppfattar iaf att ni kan prata om det när ni har sex, för det triggar er båda och ni verkar bli kåta av det ni säger tillvarandra?

Förstår precis vad du menar med den euforiska känslan som uppkommer när två individer hamnar i en erotisk bubbla tillsammans. Den är fullständigt magiskt!🥰

Bra att du tog tag i träningen så du inte blir hämmad och tillbakadragen. Tyvärr blev det så för mig. Men det slutade med att vi också separerade tillslut.

Jaa, precis!🥵 Det går ju inte att ignorera den känslan heller när den väl har satt sig i ens tankar. Kroppen reagerar också så klart på det!🤭
  • Anonym (Man)

Om det är ömsesidigt att du vill ha mycket sex och han mindre sex. Ställ frågan om ett öppet förhållande kan vara aktuellt. Om ni kommer överens om vad som är okej er emellan är det inte otrohet. Ni kan köra dont't tell don't ask eller så kör ni full transparens - berätta allt från första SMS:et till vilka ställningar ni körde. Något av detta bör funka, om inte annat får han tummen ur och agerar. 

• Meddelande borttaget
  • XDX
    Anonym (K..Y) skrev 2024-11-06 17:15:35 följande:
    Exakt som du besvarar- man vill få utlopp speciellt med ens partner...ibland undrar jag om det är bara jag ?? Kommer jag nånsin bli nöjd? 

Hoppar som ett litet barn som får sin efterlängtade leksak/godis den önskat varje gång jag vet att ham är på G.. men det räcker inte ibland.. der börjar bra men avslutet kommer fortare än man längtat ..

Avskyr att känna den där besvikelse känslan. Det får mig att få sämre självförtroende and I hate it. 

Jag har pratat med han. Han vet.. och hans besvikelse gör att jag begränsar mig o anpassar mig till honom.. när jag bara vill retas och suga av honom direkt där på matbordet eller rida honom på soffan.. hmmm.. 

Lite frustrerad 😅
    Jag drömmer konstant om att vara med någon som gör de sakerna du längtar efter att göra. Jag är ocksä kåt hela tiden men min kvinna är tyvärr sällan sugen trots att jag är attraktiv både på utsidan och insidan. Blir fan tokig, livet ska inte vara så här. 
  • Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • jaha2024
    Anonym (K..Y) skrev 2024-11-05 22:50:35 följande:
    Nattens tankar

Jag (f38) är mer K@T än min man.
    Det finns dagar jag känner att jag kommer sprickas om han inte gör nått eller vill något!

Min hjärna går i 1000 tankar på allt som går att göra och vill göra med honom..
    Men senaste tiden kan jag inte låta bli att tänka på hur andra män skulle kunna tillfredsställa mina behov.

Jag älskar honom och sex är viktig för mig.. det är där jag kan släppa kontrollen helt. Min restart knappe.

Sex är sex..
    Kärlek med sex är extastisk 
    Men sex utan kärlek kan väl oxå vara/bli extatisk..

Du är i ett förhållande, men som inte din man är på samma nivå av sexlust som du. så vill du vara otrogen?

Jag är så glad att jag är singel
  • Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (Dan)

Tänker på gårdagen vilka sköna nummer vi fick. Älskar dig.

Svar på tråden Nattens tankar