Inlägg från: Anonym (B) |Visa alla inlägg
  • Anonym (B)

Abort imorgon men ej mentalt redo :(

Anonym (Jo) skrev 2024-11-07 18:43:18 följande:
    Man kanske inte ångrar ett barn men det betyder inte att alternativet hade varit fel. Hon är 42, har en tonåring redan och var inställd på att inte ha fler. Börja om i hennes ålder med allt det innebär...? Och med tanke på pappans inställning också, och hennes egna tankar. Nä, verkligen ingen bra situation och man måste inte ha fler bara för att det råkat bli.
    Har du gjort abort , ångrat det  och vill att TS ska må dåligt också?

Du är otroligt tjatigt och agressiv gällande att TS måste göra abort oavsett vad hon vill och känner.

Det är väldigt bra att kvinnor får göra abort i Sverige , men aborträtten är för att kvinnor ska få ha valmöjlighet , ha rätten att bestämma över sina kroppar inte för att göra andra nöjda eller att män ska ta slippa ansvar.
  • Anonym (B)
    Anonym (Jo) skrev 2024-11-07 19:43:18 följande:
    Varför såna påhopp?? Jag har gjort abort och INTE ångrat dem! Självklart ska ts INTE må dåligt. Vad håller du på med egentligen?!
    Vad jag håller på med?
    Jag har läst dina inlägg där du ignorerar TS svar och upprepar att hon ska genast göra abort oavsett vad hon själv vill eller känner.

Det är inga påhopp.
    Du skulle kanske må bra om du pratade med någon med rätt utbildning om du mår dåligt , och inte blanda in TS.
    Du måste acceptera att det är upp till den gravida kvinnan om hon vill göra abort eller inte.
    Aborträtten finns inte för mäns bekvämhet.
Svar på tråden Abort imorgon men ej mentalt redo :(