• Belinda94

BIM december

Hej!

Hoppar in här! Vi försöker få ett syskon till vår snart 3-åring. Har bim 8/12 och ägglossningen borde komma på lördag eller söndag ✊🏻❤️

• Belinda94

Undrar om någon av er som fått positivt graviditetstest eller har barn sedan tidigare som haft molande/ilande värk i nedre delen av magen från och till som symtom när ni har testat positivt? Är liksom inte hela tiden utan några timmar var och varannan dag? Tror att jag inbillar mig såklart, har BIM på söndag och känt detta i en vecka ungefär. 

• Belinda94
    NassaNisse skrev 2024-12-08 12:22:40 följande:
    Åå så kul! Grattis!! 🥰 har du haft några symptom? Misstänkt? :) 
    Tack snälla 🥰 inte vågat misstänka, trodde jag hade blivit skengravid men icke, men hoppades gjorde jag! Har ändå haft en del symtom molande värk i både rygg och mage, tydligare blåådror på bröstet, mer kissnödig speciellt på natten, varit extremt trött och lite illamående men det trodde jag berodde på att vi har haft magsjuka här hemma. Det var molande värken i magen som ändå gjorde mig hoppfull, har det aldrig innan mens annars.
    nu är jag sjukt orolig för missfall men håller tummarna så att det går vägen🙏🏻
Svar på tråden BIM december