• Anonym (Åvt)

BIM december

Barnlängtan2024 skrev 2024-11-25 20:42:06 följande:

hej hallå!
    hoppar in här efter misslyckande förra månaden.
    vad tror ni om detta Ägglossningstest? 

grejen är att jag va På vul i fredags och då kunde hon inte se en växande äggblåsa (går på letrozolbehandling), kan de gå så snabbt? Ska dit på onsdag igen så får så men ska jag tyda detta som positiv? min CB lila sticka visade tom cirkel imorse, förra gången blinkade det innan jag fick fast gubbe 🙄 

BTW om ni vill SPARA pengar, köpte 50 ägglossningstest och 60 GRAVTEST som mäter 10 hcg från Amazon från märket Premom för 420kr. Beställde i fredags fick idag. Sick!!! kommer spara så mycket mer pengar och tid nu. Tycker CB ultra tidigt är så onödigt dyra och dessa mäter exakt samma hcg nivå. 

Håller med! Köpt easy at home på amazon innan, får hur mycket test som helst för lite pengar ☺️ köpt 100 pack lh test, så slipper man köpa nya var månad ☺️
  • Anonym (Åvt)
    Barnlängtan2024 skrev 2024-11-25 20:42:06 följande:

hej hallå!
    hoppar in här efter misslyckande förra månaden.
    vad tror ni om detta Ägglossningstest? 

grejen är att jag va På vul i fredags och då kunde hon inte se en växande äggblåsa (går på letrozolbehandling), kan de gå så snabbt? Ska dit på onsdag igen så får så men ska jag tyda detta som positiv? min CB lila sticka visade tom cirkel imorse, förra gången blinkade det innan jag fick fast gubbe 🙄 

BTW om ni vill SPARA pengar, köpte 50 ägglossningstest och 60 GRAVTEST som mäter 10 hcg från Amazon från märket Premom för 420kr. Beställde i fredags fick idag. Sick!!! kommer spara så mycket mer pengar och tid nu. Tycker CB ultra tidigt är så onödigt dyra och dessa mäter exakt samma hcg nivå. 

Tror dina test kommer bli starkare (tror Premom är typ samma som easy at home)
  • Anonym (Åvt)
    Monki19 skrev 2024-11-30 20:13:34 följande:

Hej på er som använder premo-appen. Har ni gratisversionen eller har ni köpt premium? Har inte riktigt förstått vad jag ?vinner? på att köpa premium, vill mest bara tracka ägglossningstester, tempar ej.

Man vinner typ inget på att ha premium, typ att man kommer åt ett forum. 🙃
  • Anonym (Åvt)
    Siripiri skrev 2024-12-01 11:46:27 följande:

Kanske lite OT.. förlåt För de ♥️ 

Någon som vart med om utomkveds i denna tråden? 🥺
    och att kroppen löst det själv? 

Läste detta då jag fortfarande inte fått mens och mina bröst ömmar som fan..  stämmer in på mig fast jag inte haft yrsel, men lite illamående och  blödningen har upphört.  

Idag har jag haft en  tilltagande molsmärta men inte jätte ont bara på höger sida, inte lika högt som när jag har ägglossning utan längre ner längs höftbenet. Gravtestet idag är lika svaga men synliga som förra helgen. 

Ringde gynakuten imorse och dem sade att jag kunde komma men jag känner mig så töntig och vill inte ta hjälp av vården i onödan😞 Har läst så många andra trådar där folk åker in och så ser dem ändå inget? sedan slutar det med att dem åker in till slut igen pga smärtor och får göra operation. Har sån ångest över detta.. 💔 Tog ju blodprov i tisdags med, 88.3 i HCG hade jag då, men när jag kollar på stickorna så är stickan som svagast av alla jag tagit under veckan. 

Åk in om de säger att du kan komma. Då kanske det går att undvika att det blir akut och äggledare brister eller måste plockas bort ❤️
  • Anonym (Åvt)
    NassaNisse skrev 2024-12-01 18:50:36 följande:

Hello alla kloka här inne! 

kan någon hjälpa mig tyda detta? Jag ser en klar stegring! Är sista det positiva? 

det konstiga är att jag hade mens som starta 25/11 och slutade 28/11 så jag borde bara vara på cykeldag 7 
    blir så full i undran? nån vänlig själ som kan hjälpa? 

Tror inte det sista är positivt än, easy at home blir mycket mörkare än rfsu 
Svar på tråden BIM december