Inlägg från: drömmenomfamiljelivet |Visa alla inlägg
  • drömmenomfamiljelivet

BIM december

Sanso skrev 2024-12-05 06:25:08 följande:

Här är missfallet ett faktum. Haft rosa på pappret några dar och idag blod. Fått ett tidigt missfall förut och är helt säker på att det är samma igen. Den gången plussade jag direkt och det gick vägen, så hoppas på samma sak igen. Är förstås ledsen men what to do.. 😔

Hoppas det inte är missfall, kramar till dig❤️
  • drömmenomfamiljelivet
    Väntarpå4an skrev 2024-12-05 05:48:23 följande:
    Ska snart upp och testa igen😅🙏
    Jag tyckte jag kände av något mycket mer innan. Hade lite illamående som kom och gick, det är dock kvar men lugnat ner sig, hade som ilningar ner mot fiffi som minskat radikalt, molvärk också kvar men minskat och det har jag typ jämt mellan äl och mens. 

Men men får se 😍
    Spännande!!!😍
  • drömmenomfamiljelivet
    Anonym1050 skrev 2024-12-06 09:45:27 följande:

Tjejer jag håller på att bli galen, har bim 10/12 och tog ett sånt testa tidigt som mäter 10 idag och fick detta och vet ej vad jag ska tro 😳, fick dock negativt på clear blir digital 

Ser positivt ut! Också bara fått massa svaga linjer (dock lite starkare imorse). Har också BIM 10/12, ska ta digitalt imorgon! Blir galen om det visar negativt, då ska jag sluta testa helt denna cykel🤣
  • drömmenomfamiljelivet
    Belinda94 skrev 2024-12-06 14:48:27 följande:

Undrar om någon av er som fått positivt graviditetstest eller har barn sedan tidigare som haft molande/ilande värk i nedre delen av magen från och till som symtom när ni har testat positivt? Är liksom inte hela tiden utan några timmar var och varannan dag? Tror att jag inbillar mig såklart, har BIM på söndag och känt detta i en vecka ungefär. 

Samma här!! Blir så ledsen om det digitala visar negativt imorgon! BIM 10/12
  • drömmenomfamiljelivet
    Anonym1050 skrev 2024-12-06 18:32:40 följande:
    Köpte ett clear blir digital testa tidigt som ska mäta 10 men även den var negativ så nu blir ju jag super orolig 🥺, får testa imorn å se hur det blir 
    Åhh jag får sån ångest av sånt här. Tror helt ärligt att om det inte går vägen imorgon när jag testar digitalt så kommer jag lägga the babymaking på hyllan ett tag då det blir otroligt påtagligt psykiskt att månad efter månad se negativa resultat. Har fått så många svaga linjer på flera tester de senaste dagarna, men det lyckas alltid vara spöklinjer då jag fått det flera gånger innan. Håller alla mina tummar och tår för alla i denna tråd att allt går vägen för er! jag känner att jag gått från positiva tankar till en klump i magen, jag orkar verkligen inte bli besviken igen..
  • drömmenomfamiljelivet
    Anonym1050 skrev 2024-12-06 19:41:08 följande:
    Jag håller alla tummar för dig att det är positivt imorgon 🥰, har Linjen ej blivit starkare ? 
    Tycker det är så svårt att se, kanske marginellt men fortfarande sååå svagt :( 
  • drömmenomfamiljelivet

Mitt digitala visade negativt idag, hårt nedslag😭 nu ska jag inte testa något mer denna cykel om det inte är så att min mens dyker upp under BIM 10/12. Stort grattis till er som plussat och skickar babydust till er andra. Ha en fin lördag❤️

• drömmenomfamiljelivet

Tog mitt sista test jag har hemma, BIM-2. Vet inte om det är något eller om det är kontrollinjen som lyser igenom. Har i princip gett upp denna månad, så frustrerade att det aldrig går vägen för mig!! :((
  • drömmenomfamiljelivet
    drömmenomfamiljelivet skrev 2024-12-09 07:14:57 följande:

Tog mitt sista test jag har hemma, BIM-2. Vet inte om det är något eller om det är kontrollinjen som lyser igenom. Har i princip gett upp denna månad, så frustrerade att det aldrig går vägen för mig!! :((
    Såg nu att bilden blev suddig som vanligt på FL, lägger in den på nytt där jag zoomat in lite🙈😅
  • drömmenomfamiljelivet

BIM idag, tog ett test igår som jag la ut här (Där jag såg ett streck, vet dock ej om det var svagt pos eller kontrollinjen som syntes). Fått liiiiite spottings idag, så vi får se om det blir mens av det eller om det stannar såhär. 

symptom:
    -kan inte sova??? Och när jag väl somnat och sovit bra så är jag så otroligt trött ändå
    -kissar ofta 
    -lätt molvärk (håller sig på en sida av tjejmagen åt gången, mensvärk brukar kännas i hela magen)
    -ont i ryggslutet, brukar väldigt sällan ha det vid mens
    -tror att mina bröst kommer explodera snart (brukar vara så vid mens också, så denna är 50/50)
    -har konstiga cravings, främst på typ pizzasallad och picklad rödlök?? Så konstigt haha 
    -känner mig lite halvfebrig till och från, men känner mig inte sjuk i övrigt

Blir galen av detta, vill så gärna att det ska vara vår tur nu, men har halvt gett upp som jag skrivit tidigare :/

kan inte ni som varit gravida innan/precis plussat dela mer er av era tidiga symtom?????

• drömmenomfamiljelivet

Hej gänget!

inte varit aktiv på några dagar pga att mensen kom 11/12, 1 dag efter BIM. Något som jag dock upplever som konstigt är att jag dag 1 blödde rätt så mycket och hade en del mensvärk. Dag 2 blödde jag också normalt men hade ingen mensvärk alls. Idag har jag totalt sett knappt fyllt en tampong tror jag, har i princip inte blött något alls? Vanligtvis blöder jag ändå en del i 4-5 dagar. Vet någon vad detta kan bero på? 

• drömmenomfamiljelivet
    drömmenomfamiljelivet skrev 2024-12-13 21:33:50 följande:

Hej gänget!

inte varit aktiv på några dagar pga att mensen kom 11/12, 1 dag efter BIM. Något som jag dock upplever som konstigt är att jag dag 1 blödde rätt så mycket och hade en del mensvärk. Dag 2 blödde jag också normalt men hade ingen mensvärk alls. Idag har jag totalt sett knappt fyllt en tampong tror jag, har i princip inte blött något alls? Vanligtvis blöder jag ändå en del i 4-5 dagar. Vet någon vad detta kan bero på? 

Uppar mitt inlägg!
    förstår verkligen ingenting, blödningen normal dag 1 & 2, dag 3 & 4 (dag 4 igår) blödde jag nästan ingenting? Vanligtvis har jag lika mycket blödning i princip alla dagar. kan det vara en genombrottsblödning? Inga klumpar alls i blodet vilket det brukar vara, bara helt rent blod första två dagarna? 
Svar på tråden BIM december